sâmbătă, 20 aprilie 2013

Unt de shea Charme d'Orient review

Asa zi frumoasa sa tot fie!Nu stiu cum este la voi, insa la mine in oras, soarele este stralucitor si tare am mai tanjit dupa asa o priveliste si atmosfera de primavara...

Nu stiu cum sunteti voi, insa eu, sunt o mare uituca atunci cand vine vorba de hidratarea corpului.Iarna, ba imi este prea frig imediat ce ies din dus si nu mai suport sa ma mai dau si cu o lotiune de frica sa nu amplific senzatia de rece (sunt o friguroasa!), iar alteori, imi este pur si simplu lene...
Insa acum este timpul sa spun stop!Mi-am propus sa port multe rochite, insa cum sa le port daca pielea mea este uscata?Este clar momentul sa trec la artileria grea, asa ca de o luna ma tot chinui sa aplic zilnic o crema de corp, o lotiune sau un unt de corp.Care credeti voi ca este cel mai dificil de aplicat?Eu clar spun ca untul de corp, dar este si cel mai recomandat pentru pielea mea care striga: hidratare!

Astazi, dupa o testare indelungata, vin cu parerea mea despre untul de karite cu ulei de argan si aroma de Ylang-Ylang, castigat la un concurs pe blogul unei colege dragi de breasla.



Untul de corp apartine firmei Charme D'Orient, de care sunt mai mult ca sigura ca ati auzit.Chiar si eu am desfasurat impreuna cu echipa Charme d'Orient un concurs aniversar, si chiar astept parerile fetelor cu privire la produsele castigate!

Este al doilea unt de corp pe care il incerc, si pot sa va spun ca fata de cel de aici, acesta este diferit.
Este mult mai puternic, mult mai dens si intra destul de greu in piele.

Desi il folosesc in fiecare zi dupa dus, pot sa va spun ca il consum destul de greu.Poate si pentru ca il aplic imediat dupa ce ies de sub apa, si poate acest lucru ajuta ca untul sa se intinda mult mai bine, cuprinzand cu usurinta o arie mare de piele.In prima imagine puteti observa ca abia am reusit sa consum un sfert, desi nici atat.Pe pielea uscata se aplica cu greutate, si se absoarbe si mai greu decat m-as fi asteptat, insa ramane pe piele ca o pelicula groasa ce nu permite deshidratarea pielii si ofera un finish lucios natural potrivit pentru zilele de vara in cazul in care vreti ca picioarele voastre sa arate ca cele ale modelelor de pe podium :)

Este insa un unt de corp puternic hidratant.Desi este putin gras, si imi pateaza hainele daca nu sunt atenta, imi lasa pielea foarte fina, placut parfumata un timp indelungat si hidratata.
Pe gambe am tendinta de a avea pielea uscata excesiv, si cu acest produs am reusit sa imbunatatesc situatia cu mult.Nu stiu daca voi continua sa il folosesc si pe timp de vara, pentru ca nu suport sa simt nimic pe piele.

Il recomand cu drag daca vreti sa aveti o piele hidratata si sanatoasa!Untul de shea este perfect pentru sezonul rece.

Voi ce unturi de corp naturale ati mai incercat si v-au placut?


15 comentarii:

  1. am folosit si inca folosesc untul de corp de la I Love Cosmetcs,acela de vanilie si ma impac foarte bine cu el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce norocoasa esti!
      Si eu imi doresc acel unt de corp, insa nu am avut succes la concursuri :)
      Pupici!

      Astept sa ne spui parerea ta despre el daca iti va face placere.

      Ștergere
  2. suna bine, si imi place recipientul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc recipientul!
      Este foarte dragut si dupa ce voi termina untul de corp, voi patra borcanelul.Sigur imi va trebui pe viitor pentru a pastra diferite uleiuri naturale sau unturi.:)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma faci tare curioasa! Imi plac foarte mult unturile de corp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu recunosc, nu am fost atat de deschisa catre unturile de corp, insa acum le ador! :)

      Ștergere
  5. Imi place borcanul cum arata. Sugereaza ca are ceva de mancare inauntru. Eu am pielea mai grasa si aleg lotiuni de obicei, dar arata bine si untul acesta de corp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie la inceput mi se parea ca aduce cu borcanele de dulceata din camara...

      Ștergere
  6. Buna te-am nomilazat la Versatile Blogger Award
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca!
      Am realizat acest tag zilele trecute :)

      Ștergere
  7. Am o pasiune pentru produsele pentru corp asa ca acum m-ai facut tare curioasa. Nu am folosit niciodata un produs atat de dens...pare foarte inchegat si tare. Asa e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gabriela, este foarte dens.Am uitat sa specific acest lucru in review.
      Inainte sa il aplic pe corp, il incalzesc intre palme pentru ca altfel se intinde foarte greu pe piele.

      Ștergere
  8. arata bine, nu am folosit pana acum de la ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SI pentru mine este prima oara cand incerc un astfel de produs de la marca Charme D'Orient, insa este si primul unt de shea pe care il incerc, si sunt multumita de el.

      Ștergere