marți, 23 aprilie 2013

Versatile Blogger Award

Dragelor, stiu ca par absenta pe blog,insa nu ma dati disparuta!
Sunt aici insa ma pregatesc intesc pentru vacanta de Paste si tocmai ce am terminat de facut planul de prajiturit si bucatarit cu mama mea, si de acum ne pregatim de curatenie...

Saptamana trecuta am fost nominalizata la un tag foarte dragut de Flori, Diana si Anca (daca am omis vreo fata, va rog sa ma trageti de maneca!), pe care am promis ca il voi realiza in weekend (era vorba de weekend-ul trecut desigur, insa eu am profitat de vremea calda si am uitat efectiv de acest tag) si acum imi iau revansa si le multumesc fetelor mentionate ca sunt dragute cu mine si pentru ca sunt cu gandul la mine.
Diana este o persoana speciala, calda si o prietena virtuala pe care o doresc tuturor, iar despre Flori ce sa va mai zic?Blogul ei spune multe despre ea, si este mai mult decat o blogarita cu talent si unghiute frumos colorate!

Regulile sunt urmatoarele:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat
2. Include link-ul catre blogul respectiv
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.
4. Lasa un link la ultima postare pentru a le anunta
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine


Cele 7 lucruri despre mine:

1. Iubesc primavara si mi-as dori sa fie mereu vremea ca acum.
2. Imi place foarte mult sa calatoresc
3. Iubesc pisicile, si am 3 motani.
4. Desi sunt micuta si multi imi spun ca par foarte plapanda si bolnavicioasa, sunt o persoana foarte puternica si luptatoare.Niciodata nu ma dau batuta.
5. Imi plac esarfele foarte mult.
6. In fiecare vineri, imi iau revista Click pentru femei (preferata mea inca din timpul liceului), si petrec 2-3 ore linistite afara cu pisoii langa mine, alaturi de o cana de ceai verde.Este un obicei pe care il respect in fiecare vineri indiferent de orar.
7. Imi place sa ma uit la desene animate si filme marca Disney.

Am tot stat si m-am gandit pe masura ce scriam cele 7 lucruri despre mine, pe ce blogarite sa nominalizez insa pe masura ce scriam, mi-am dat seama ca majoritatea deja au facut acest tag ori cateva dintre ele nu sunt fane ale acestui gen de tag, asa ca va invit pe toate cititoarele mele, sa imi raspunda printr-un comentariu la aceasta postare la tag, spunandu-ne si noua lucruri noi despre ele.

Cred ca ar fi o metoda interesanta de a afla cateva lucruri despre voi, dragele mele!
Astept sa imi scrieti!

Pupici!

11 comentarii:

  1. Apreciez punctul tau 6:) Imi place ca iti aloci timp tie,indiferent de orice:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ziua mea de relaxare, chiar si pentru cateva ore, chiar daca nu este weekend.
      Cred ca o astfel de pauza este secretul pentru o viata cat mai armonioasa si placuta :D

      Ștergere
  2. Mi-am cautat numele printre cele ale fetelor care te-au nominalizat! Am mers la postarea mea sa verific...:(
    Nu mi-a venit sa cred, nu inteleg ce am facut!:(
    Sa nu fii suparata pe mine, te rog! Stii ca imi esti foarte draga, Ana!

    La punctele 1 si 5, subscriu si eu!
    Cum spunea si Claudia, imi place punctul 6, te si vad impreuna cu pisoii...e o imagine frumoasa!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum corectez Ilda!Nu este nici o problema! :D
      Eu oricum sunt o aiurita, si era normal sa sar pe cineva, insa nu este intentionat.
      Iti multumesc pentru nominalizare!

      Mi-as dori sa am mai mult timp sa pot comenta pe bloguri..am citit postarile tale zilnic, insa ma simt atat de vinovata ca nu ti-am lasat macar un gand...insa de saptamana aceasta gata!Mi-am propus sa fiu activa pe blogurile pe care le indragesc cel mai mult insa si pe blogul meu..:D

      Te pup dulce Ilda!Iti multumesc pentru ca imi esti mereu alaturi!

      Ștergere
  3. ma bucur ca ai avut tim sa-l faci.

    punctul unu mi-l doresc si eu din tooooot sufletul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toata lumea isi doreste asta!
      Nu urasc iarna, insa uneori am impresia ca tine o vesnicie!

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai facut acest tag, imi place sa aflu lucruri noi despre fetele din spatele blogurilor...si imi plac pisicile la nebunie, am una acasa si ma bucur ca respecti obiceiul tau de relaxare

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca pentru ca m-ai nominalizat!
      Si mie imi place sa aflu mai multe despre persoanele din spatele blogurilor mele preferate.
      Te pup!

      Ștergere
  5. Eu o sa-ti spun un singur lucru despre mine, un lucru ciudatel: nu pot sa dorm daca nu-mi dau cu crema pe picioare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, mi-ai adus aminte ca eu nu pot adormi daca nu am sosete in picioare :))
      Apoi prin somn desigur, le dau jos si le gasesc frumos aranjate la capatul patului..
      Prietenul meu spune ca sunt ciudata.

      Ștergere
  6. Primavara si pisici? Clar esti pe gustul meu :-))

    RăspundețiȘtergere