vineri, 31 mai 2013

Balsamed Gerovital Review

Atunci cand am nevoie de ajutor pentru buzele deshidratate, apelez atat la balsamurile de buze naturale handmade insa si la acest balsam de buze de la Gerovital pe care l-am primit in urma cu ceva timp intr-un premiu de fidelitate pe blogul Larisei, careia ii multumesc, atat eu cat si fratele meu!
De ce spun asta?Pentru ca fratele meu mereu trage de mine sa ii iau produse pentru buze, pentru ca sunt foarte uscate, si acesta s-a nimerit la fix!

Este un balsam de buze foarte hidratant, ce lasa o senzatie de racorire pe buze.Este insesizabil, si lasa un film transparent de produs care protejeaza buzele de frig si domoleste descuamarea.


Eu mereu m-am inteles foarte bine cu gama Gerovital de la Farmec, si deja mi-am achizitionat si eu inca un balsam de acest gen.Repara buzele crapate si este un rasfat pe timp de vara pentru cei care vor un strop de racoare si o aroma mentolata placuta!

8 comentarii:

  1. Retinem recomandarea. Am mai auzit de el dar nu a fost sa fie sa-l cumpar!
    Kisses, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca l-am vazut prin DM insa niciodata nu l-am luat in seama. Nici nu ma gandeam ca e de la gerovital, nu stiu de ce nu mi-a atras atentia. O sa-l studiez data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici nu am stiut ca cei de la Farmec au si balsam de buze, desi gama Gerovital este geniala si preferata mea :)

      Ștergere
  3. Waaaa, si eu folosesc balsamuri , insa nu am avut pana acum niciunul mentolat . Ma incata ideea de racoare pe buze. In plus si eu an niste probleme cu buzele, din cauza ca atunci cand am emotii sau sunt suparata incep sa mi le musc.


    Multi pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mi le musc, insa se usuca excesiv, si apar mereu cojitele care fac ca orice ruj sa fie prost aplicat si sa se adune in jurul lor, insa acest balsam m-a ajutat sa imbunatatesc situatia.
      Cat despre fratele meu, zice ca i-a reparat buzele, si el sincer, le avea intr-o situatie mai crunta decat a mea :(

      Ștergere
  4. Mi-a făcut plăcere, Ana !
    Mă bucur că vă place !
    Și pe mine m-a mulțumit produsul. A fost chiar unul dintre primele căruia i-am realizat un review pe blog. Este un balsam de buze bun și accesibil tuturor.
    Să îl folosești în continuare cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Larisa!Am uitat sa spun ca este accesibil, si ca face ca buzele sa fie foarte moi.
      Il iubesc mai ales pentru ca face ca aplicarea rujului sa fie foarte usoara :)
      Pupici!

      Ștergere