luni, 13 mai 2013

Ce am mai purtat pe unghii..

O noua zi, o noua manichiura. Astazi, am simtit nevoia de a purta din nou rosu pe unghii, insa singura mea oja rosie (cea de la Zoya) a inceput sa se usuce foarte greu si sa se intinda greu, si imi vine efectiv sa plang pentru ca este oja mea preferata! Tot cautand o alternativa, mi-am adus aminte ca scumpica de Larisa, mi-a pus in urma cu ceva timp (imi cer scuze ca nu am avut cand sa scriu despre premiul castigat pe blogul tau Larisa, insa te asigur ca voi face pozici produselor pe rand, pentru ca toate le-am folosit cu mare drag!) o mica oja de la Yves Rocher intr-o nuanta superba de corai (sau coral, cum vreti voi sa ii spuneti) si nu am rezistat tentatiei de a-mi colora ziua cu ea.Desigur, am adaugat si un mic desen pe inelar si m-am chinuit sa aplic peste baza neagra, si putin alb in incercarea de a face ceva interesant, insa nu am suprapus corect stampila, si a iesit asta:





Mama este foarte incantata de model, si zice ca e 3D, si acum imediat dupa ce postez postarea, ma pregatesc de o sedinta de manichiura cu ea.

Voi ce spuneti fetelor, va place rezultatul?Eu nu sunt foarte incantata de model, insa este ok, si sper sa ma tina macar 5 zile!

5 comentarii:

  1. cat imi place forma unghiilor tale...si floricica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce unghii frumoase aiiii, grozave, foarte fumoasa manichiura, chiar foarte, foarte frumoasa. Daca ai vedea unghiile mele...sunt asa de scurte si vai de ele :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu oja si e simpatica foc. Cum zici ca ai facut modelul asta? Ai aplicat modelul cu alb si apoi acelasi model cu oja neagra? La asta nu m-am gandit pana acum. Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place -ptr crearea floricicai ai folosit un lac ptr transfer ?

    RăspundețiȘtergere
  5. uu ce fain se vede ,,,, imi place

    RăspundețiȘtergere