luni, 20 mai 2013

Ce luam cu noi in vacanta?

Vara, soare, caldura, mare....hmm..ce lipseste?Vacanta desigur!
Zilele aceastea mi-am propus sa imi fac o lista de prioritati, si alta cu dorintele cele mai arzatoare, si desigur, pe ambele liste, in fruntea lor se afla o mini escapada la mare, apoi bagajul si o sesiune de shopping pentru reincarcarea bateriilor!Prietenul meu mereu imi spune ca nu intelege aceasta manie a femeilor de a cheltui bani, insa incerc sa il educ si sa ii spun ca a face shopping este o arta pe care ei barbatii, nu o vor intelege..sau poate doar putini dintre ei.Pentru o fashionista adevarata, shopping-ul este nu doar un mod de calmare, ci un stil de viata, mai ales atunci cand este o cumparatoare inteleapta si profita de reducerile imbatabile.

Bagajul meu de vacanta contine in proportie de 80% numai rochii!De ce?Pentru ca este o piesa vestimentara care mereu va fi la moda, indiferent de forma, material sau culoare.Este nevoie doar de atitudinea corecta si de perechea de pantofi perfecta pentru ca rochia sa iasa in evidenta in toata splendoarea sa.

Si daca tot suntem la capitolul haine, de ce sa nu si profitam si sa facem cunostinta cu un nou site de haine tari atat pentru femei cat si pentru barbati care ne va facilitata munca, atunci cand nu avem timpul necesar pentru a strabate mall-urile si magazinele.


RubyFashion este o marca inregistrata a unei companii existente pe teritoriul Romaniei de peste 7 ani, cu o experienta vasta in comertul online de articole vestimentare si nu numai.RubyFashion a fost conceput avand initiativa de a usura cautarile oricarei doamne si domnisoare atunci cand este in impasul alegerii unei tinute perfecte.


Desi nu port foarte des rochiile negre, cele doua din imaginea de m-ai sus m-au cucerit!Rochia din voal asimetrica este perfecta atat pentru o seara petrecuta in club, o intalnire in doi, cat si pentru o plimbare de zi.Diferenta o vor face desigur accesoriile pe care le voi adauga, pentru ca o rochie neagra, este versatila, si in functie de preferinte putem adopta cu usurinta un look elegant, clasic, sau unul sexy.Indiferent, o rochie va scoate mereu in evidenta feminitatea si silueta!

Si cum bagajul pentru vacanta trebuie sa contina si alte hainute, haide-ti sa va arat si cateva bluzite, care sunt perfecte pentru orice anotimp.







Ce spuneti?Nu-i asa ca sunt frumoase?Eu cu greu ma pot lua o decizie...Care dintre ele este mai simpatica.. pentru ca le-as lua pe toate daca as putea!Imi place faptul ca site-ul imi ofera o mare diversitate de produse.Alegand produsele RubyFashion pot fi atat eleganta, cat si trendy, articolele fiind pe gustul oricarei doamne sau domnisoare, fiind usor de asortat si accesorizat.

Din fericire, RubyFashion ofera haine ieftine cat si incaltaminte de dama la preturi acceptabile.Este foarte important si acest aspect, mai ales atunci cand cumparatorii sunt studenti (ca si mine de altfel), care incearca sa faca mereu cumparaturi inteligente :)

Voi ce spuneti dragelor?Va plac articolele alese de mine?Astept sugestiile si parerile voastre in sectiunea de comentarii :)

6 comentarii:

  1. Am dat fuga pe site sa ma uit la...rochite bineinteles :D Din pacate nu am gasit nimic care sa-mi faca inima sa tresalte :( Poate e de vina ora tarzie din noapte.

    te pup Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ador rochita Monroe pe care si-a comandat-o Mihaela, insa nu mai are masura mea...
      Insa anul acesta cele cu dantela mi-au cazut mai cu tronc, si clar, vreau cate una pe fiecare culoare :)

      Ștergere
  2. dar sunt eftine - http://rubyfashion.ro/Haine/rochii?product_id=444 oare merge la serbarea fetitei -cat este transportul .?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, din ce stiu eu, RubyFashion ofera posibilitatea transportului prin curier insa si prin posta.
      Ramane la alegerea ta metoda de transport ;)
      Iar rochita este super!Cred ca se potriveste perfect la serbarea micutei tale !

      Ștergere
  3. topul rosu si rochia monroe sunt cele mai tari! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, eu inca nu pot sa ma hotarasc intre topul rosi si cel dantelat!
      Le-as lua pe amandoua :D

      Ștergere