luni, 6 mai 2013

Ce se intampla, in timp de o ora in corpul tau dupa ce ai baut un pahar de Cola

Daca tot e vacanta, va dati seama ca pierd timpul pe net, insa ieri seara am descoperit un articol foarte interesant despre efectele unei Cola, si am zis ca trebuie sa va spun si voua.Eu recunosc, mai beau Cola din cand in cand, insa doar atunci cand am o zi foarte incarcata si nu pot face fata foielii, pentru ca ma tine treaza mai bine decat o cana zdravana de cafea!
Nu sunt de acord cu parintii care isi cresc copii doar cu aceasta bautura, si sper din tot sufletul ca vor mai fi persoane care vor renunta la acest prost obicei si vor incepe sa aiba mai multa grija de corpul lor.



In primele 10 minute: 10 lingurite de zahar intra in sistemul tau. (100% din aportul zilnic

zahar cola
recomandat). Nu vomiti imediat din cauza excesului de dulce, deoarece acidul fosforic ii taie aroma ajutand sistemul sa tina zaharul sub control.

20 minute: Nivelurile de zahar din sange cresc ametitor, provocand o explozie de insulina. Ficatul raspunde la acest lucru prin transformarea oricarei bucati de zahar pe care poate pune mana in grasime.( Si exista o multime de zahar disponibil in acest moment)
40 minute: Absorbtia cafeinei este completa. Pupilele ti se dilata, presiunea in sange se ridica, iar ca raspuns ficatul arunca mai mult zahar in fluxul sanguin .Receptorii adenozinei din creier sunt acum blocati si astfel se  previne somnolenta.
45 minute: Corpul tau creste productia de dopamina stimuland centrele de placerea din creier. Este fizic acelasi mod in care functioneaza si heroina.
60 minute: acidul fosforic leaga calciu, magneziu si zincul in intestinul inferior, oferind un nou impuls metabolismul. Situatia este agravata si de dozele mari de zahar si indulcitori artificiali si de asemenea si de cresterea excretiei urinare de calciu.
60 de minute: proprietatile  diuretice ale cofeinei intra in joc. (te face sa urinezi.) In acest moment poti fi sigur ca vei urina ,legatura de calciu, magneziu si zinc, care trebuia sa ajunga la oasele tale, precum si alti electroliti de sodiu si apa
60 minute: In timp ce avalansa din tine se retrage incepi sa ai o cadere de zahar.  Devii iritabil si / sau lent. Ai eliminat de asemenea acum si toata apa care era in Cola. Dar nu inainte de a o infuza cu elemente nutritive valoroase corpul tau care ar fi putut fi folosite pentru lucruri ca  hidratarea sistemul tau sau de a construi oase si dinti puternici.
Inca un amanunt important, este cunoscut faptul ca este necasara o cantitate multa mai mare de substante alcaline (baze) pentru a neutraliza o cantitate de acid. Pentru a neutraliza (dilua si alcaliniza) un pahar de cola si efectele sale din exemplul nostru , este nevoie de peste 30 de pahare de apa.
Deci, asta este, o avalansa de distrugere intr-un singur pahar. Imaginati-va daca beti aceasta zi dupa zi, saptamana dupa saptamana sau chiar de mai multe ori pe zi corpul vostru este supus unui program de autoistrugere.
Sfatul de urmat este simplu, probabil cel mai simplu. Beti apa oameni buni, apa de izvor. Daca nu aveti acces la un izvor nepoluat, beti apa din comert in care sa puneti o planta vie..busuiocul este un exemplu bun. Cand corpului tau ii este sete, el stie exact ce vrea , stie exact ce cere. Cere ce a fost proiectat sa primeasca. Nu uitati suntem 80% apa, nu Cola.
Sursa:


14 comentarii:

  1. Am citit si eu articolul acum cateva saptamani... eu beau cola cred ca o data la o luna/ doua.... dar, doar gust, nu pot zice ca beau un pahar intreg.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bausem Cola/Pepsi vreo 3 ani non-stop, dupa care am decis sa ma opresc ca deja eram dependenta.
    De atunci nu mai beau deloc, iar daca beau cu un pahar, nu pot dormi noaptea:D
    A fost cea mai buna decizie sa ma las!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain :) Nu pot fi nici eu ipocrita (dupa cum aud adesea in spital)si sa spun eu nu beau cola,este bautura mea interzisa preferata...stiu ce inseamna si stiu cat de multe daune provoaca organismului insa cand e musai nevoie ,o consum insa intr-o cantitate de bun simt :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am lasat de Cola de mult timp. Acum curat argintaria cu ea. Pe bune! Dar Cola face ceva pentru intestinele noastre. Puteti sa o luati ca o gluma sau nu! Este cel mai tare curatitor de reziduuri. Asa ca faceti o cura de Cola din cand in cand. Glumesc (sau nu?)

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant articol, mersi :) Tocmai ce am trecut printr-o cura de cola de pasti :)) acum urmeaza dezintoxicarea, pacat ca beau cafea - as dori sa ma las dar nu stiu cu ce sa o inlocuiesc ca sa nu pic la munca de oboseala

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant articolul.EU am redus consumul de sucuri in ultimul timp.Clar nu mai au nici gustul de acum cativa ani si nici ingredientele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite de ce eu numai consum de mult timp Cola,nici inainte nu eram mare fana

    RăspundețiȘtergere
  8. Am gasit si eu articolul asta pe net si am stat si m-am gandit si fix asa se intampla cand il bei :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. nu beau cola , nu beau niciun fel de suc in general . doar apa . si sucuri naturale facute la storcator .

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu cred ca am baut des niciodata Cola insa in ultima perioada am inceput sa si mananc sanatos (fara grasimi, dulciuri prea multe, carne de porc etc) iar pe bauturi acidulate nici n-am mai pus gura. Tanjesc uneori dupa un pahar de Cola dar incerc sa ma calmez. Citind acest articol in mod cert o sa refuz sa mai beau Cola.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu mai beau cola asa ca articolul de fata m-a pus pe ganduri. Intrebarea mea e de ce se pune o planta in apa de baut?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu beau Cola.....acum vreo 2-3 ani mai beam si eu cateodata dar mi-a interzis medicul :)
    Multumim si pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere