miercuri, 29 mai 2013

Filme de calitate aveti?

Va spuneam mai demult, ca in cele cateva luni petrecute in Belgia am avut parte de descoperiri frumoase, insa si cateva mai putin frumoase.Un subiect pe care vreau sa il abordez astazi, nu are legatura cu lumea fashion sau cu frumusetea, ci cu lumea filmelor!
Eu sunt o mare impatimita a serialelor si firmelor Marvel, cat si a celorlalte.Nu am preferinte, si ma uit la absolut tot ce este nou, tocmai pentru a deprinde cat mai multe cunostinte si chiar mi-a fost de folos acest lucru.Am descoperit filme adevarate opere de arta, care m-au impresionat, la care am plans, am ras si la care am contemplat.Dar sa revenitm la ce vroiam eu sa spun defapt.


Intr-o plimbare de seara, am primit din partea unui tanar un pliant care anunta ca la cinematograf are loc premierea unui film mult asteptat.Evident, cum sa rezisti mai ales ca vremea posomorata nu iti permite sa faci prea multe in timpul liber.Ne-am inarmat cu voie buna si cu curiozitate, si ne-am asezat pe scaune asteptand filmul.Si atunci poc!Minunatie de film, american, in engleza cea mai frumoasa si corecta, dublat in franceza de niste animatori de doi lei!Efectiv nu ne-a venit a crede ca se poate si in anul 2013 sa ne uitam la filme dublate!Macar de aveau bunul simt de a le pastreze in limba lor materna si sa le puna o subtitrare corecta, dar au ales varianta cea mai comoda...Comoda pentru ei, pentru ca este grele domnule sa citesti...
Atat de tare am fost revoltata incat m-am ridicat si am plecat, si le-am spus ca ar trebui sa le fie rusine pentru ca in anul 2013, inca nu sunt atat de avansati incat sa citeasca!Si mai spunem ca noi suntem in urma si ca nu stim limbi straine!Pai la noi inca se dau desene animate in limba engleza!Uite asa invata copiii nostri engleza, din auzite, si abia mai apoi de la scoala...Dar ce sa facem...din pacate asta este situatia!Si sa nu va ganditi ca ei ar f prea destepti pentru ca nu este deloc asa!cel putin copiii de liceu, sunt net inferiori fata de cei de la noi.

Dar cam asta este...ma rasfat cu un film tradus corect pe http://www.onlinesubtitrate.biz

Trebuie  doar sa ma uit in categorii si filmul meu iubit, e acolo!Mai astept portia de popcorn si un fresh de portocale, si ziua mea de cinema poate incepe.Deja mi-am ales cateva titluri pentru un weekend maraton de filme SF, si cateva politiste pe care le voi urmari cu tatal meu, sau poate o comedie romantica impreuna cu mama.Clar este un singur lucru: prefer filmele in starea lor originala, chiar si fara traducere, pentru ca ma voi descurca eu sa le inteleg, cu toata engleza mea, decat dublate!

3 comentarii:

  1. Wow cate filme!!! Si e tare comod site-ul. Ce-mi place! Dar e fara taxa, fara nimic? Pare prea bine ca sa fie adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu il folosesc de foarte multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc! ca imi vizitati site daca aveti mai multe intrebari le astept pe id: filmetradusenet

    RăspundețiȘtergere