sâmbătă, 4 mai 2013

Ilumineaza casa cu Magazin-lustre.ro!

Se stie ca biroul este poate unul dintre cele mai importante incaperi din intreaga casa, pentru ca intreaga activitate intelectuala cat si cea din timpul liber, se desfasoara in mare parte in fata unui birou frumos amenajat special pentru ca studiul si munca suplimentara sa devina placute si relaxante.

Am putea spune ca amenajarea locului de studiu, este o treaba usoara, insa trebuie sa tinem cont de numerosii factori care vor face ca activitatile noastre sa fie mult mai relaxante.
Inainte de toate este important sa alegem locul potrivit in care spatiul de lucru va fi creat. Este necesar ca locul sa fie cat se poate de linistit si de retras, pentru a va putea oferi linistea perfecta in momentul studiului.

Mobilierul trebuie sa fie pe placut vostru. Daca spatiul din camera este limitat, un birou simplu, insa cu rafturi supraetajate va fi mai mult decat perfect pentru obiectele dumneavoastra de studiu, insa nu uitati ca si acesta trebuie sa se potriveasca si cu restul mobilierului din casa.

Lumina de asemenea joaca un rol foarte important pentru coltul de studiu. Este bine ca biroul sa fie amplasat langa o fereastra. Lumina naturala nu va obosi ochiul, insa daca nu puteti pozitiona biroul in fata ferestrei puteti apela cu incredere la o lampa de birou sau la o lustra care sa ofere lumina linistitoare de care aveti nevoie. Corpurile de iluminat suspendate, vor oferi cantitatea de lumina necesara pentru ca ambianta din incapere sa fie relaxanta, si in functie de preferinte, puteti alege dintre lustra cu un abajur mare sau cu multe abajururi.




Scopul principal al iluminatului este de a insenina o camera, cat si de a oferi confortul necesar persoanelor ce locuiesc in acea camera insa nu trebuie sa uitam de modul in care aceasta afecteaza ochiul.
De multe ori am simtit ca lustra din camera mea nu are putere, si pot spune ca ba incercam sa o inlocuiesc, ba sa mai adaug un bec, insa greseala era alta: culoarea de pe pereti! Se stie ca un perete vopsit in culoarea alba va reflecta lumina mult mai bine, si altul intr-o culoare inchisa precum negrul o vor absorbi, asa ca tot ce trebuie sa facem in acest sens, este sa marim fluxul luminos in functie de necesitate.
Insa nu trebuie sa uitam si de culoarea oferita de becurile din lustra. O lumina alba sau cenusie va deveni deprimanta, de aceea lumina incasdescenta este mai des folosita decat lumina fluorescenta.

De exemplu, in camera de zi, pe langa lumina de pe tavan, puteti pozitiona in incapere si alte lampe si veioze care vor asigura atmosfera calda si iluminatul corespunzator pentru atmosfera pe care o creati.
O veioza va poate ajuta atunci cand doriti sa cititi o carte intr-un fotoliu, insa nu uitati ca nu trebuie asezata pe o suprafata lucioasa, pentru ca reflexia luminii va fi deranjanta.



Corpurile de iluminat trebuie sa intre in armonie cu mobilierul si cu celelalte obiecte de decor din casa si sa asigure pentru fiecare incapere atat iluminatul general cat si iluminatul localizat pe zolele de lucru sau lectura.
Recent am descoperit pe internet un magazin online foarte interesant si de foarte mare ajutor in ceea ce priveste problema iluminatului intr-o incapere, birou, etc. Marea varietate a corpurilor de iluminat pe care o detine acest magazin ne da posibilitatea sa asiguram incaperilor, in functie de necesitati, un iluminat direct, asa ca in functie de intensitatea luminii si de design, puteti alege, lustre, lampadare, spoturi, veioze etc. De aceea daca sunteti intr-o pana de idei in ceea ce priveste iluminarea coltului vostru de relaxare, nu va sfiiti sa aruncati un ochi printre "rafturile" magazinului.

Magazin-lustre.ro este locul unde toate dorintele noastre au o solutie!

9 comentarii:

  1. I love the ideias.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  2. Main Maricica4 mai 2013, 19:08

    Imi plac foarte mult lampile alese de tine!
    Cea neagra cu model dantelat (nu stiu cum sa ii spun altfel) este super draguta si parca se potriveste cu mobilierul din dormitorul meu..:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut foarte simpatica!
      Insa si cea rosie burgundy mi s-a parut deosebita si potrivita stilului meu.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Chestia cu lumina alba am testat-o pe pielea mea. Tata a cumparat un bec cu lumina alba si l-a pus in baie si iti jur ca de fiecare data cand ma uit in oglinda am impresia ca lumina aia imi inaspreste trasaturile si ma dor ochii. E ingrozitoare.

    Dar lampa aia neagra e perfecta pentru camera mea. Cat de bine arata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand am avut o astfel de lumina, aveam impresia ca am par pe fata.Asa de tare imi scotea in evidenta puful si imi inasprea trasaturile, ca ziceam ca ori sunt eu urata si nu vad, ori e oglinda rea :))
      Pana la urma, becul este de vina.Si mi-am adus aminte ca le urasc pe cele care pe masura ce se incalzesc, dau lumina mai puternica.Am pe hol un astfel de bec, si e teroare cu el, mai ales seara cand iti cauti o pereche de pantofi sau vreau sa ma uit in oglinda sa vad cum arat :))

      Ștergere
  4. Si eu trebuie sa-mi schimb lustra .Aveam una de 25 de ani de la mama .Paşte fericit si multă bucurie in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi adu aminte Aurelia!Si eu am o camera care este, intr-un stil mai vechi sa spunem asa...a fost camera bunicii si mama a vrut sa o lase asa cum este ea, insa in timp renovarile din celelalte camere au facut ca aceasta din urma sa arate chiar urat, si imediat dupa sarbatori, ne apucam de schimbari.Lustra va fi prima care va fi data jos! :D

      Ștergere