miercuri, 15 mai 2013

Imprimeuri Florale...

Anul acesta, in afara de verdele mint, imprimeurile florale, mi-au rasucit mintile! Rochiile cu imprimeuri florale vor ramane intotdeauna baza in garderoba de vara. Insa in acest sezon trebuie sa cauti o rochie cu imprimeuri vesele si jucause, usor haotice si inghesuite, ce sa picteze ca o rochie iesita din comun, fie ca alegi un imprimeu floral, unul animal print sau unul grafic. Ciudat lucru, pentru ca rar ma prind aceste trenduri, insa cred ca acesta este unul foarte frumos si chiar versatil. O rochie de vara cu un imprimeu floral este atat de potrivita pentru o tinuta de zi, lejera, dar sa nu uitam ca o putem purta si in cadrul intalnirilor speciale din viata noastra, cu conditia sa o purtam cu atitudine corespunzatoare si accesorii potrivite.

Alegerea unei rochii insa nu se face doar dupa imprimeu, ci si dupa forma acesteia.
Aceasta rochie cu bretele de pe site-ul Erry.ro mi se pare absolut deosebita si combinatia de rosu si trandafiri este chiar placuta ochiului, desi la inceput ma temeam ca nu voi putea fi pregatita pentru a iesi in lume intr-o culoare atat de intensa. Imi place cum materialul urmeaza linia corpului si apoi ofera in zona bazinului putin volum datorita pliurilor materialului. Si decolteul este foarte frumos, intr-un "V" nu foarte adanc.


Vara aceasta am observat o joaca de culori si de materiale si nu numai la rochii de vara, ci si la pantaloni, fuste, salopete si costume de baie. Caldura torida din mijlocul lui Iulie, ne va oferi posibilitatea de a scoate la inaintare rochii vaporoase mini-midi sau chiar maxi precum cele din imaginile de mai jos, dar si fuste mulate de tip creion, si salopete multicolore pentru un look complet.




Pentru plimbarile de seara, cu rolele sau bicicleta impreuna cu prietenii, pantalonii scurti sunt cei mai potriviti. Nu numai ca veti sta fara griji pentru ca nu vor arata prea multe, insa sunt si foarte simpatici, frumos colorati si plini de veselie!



Insa preferata mea de pe site-ul Erry.ro, ramane aceasta rochie cu motive florale imprimate. Visez la ea inca de cand a fost adaugata in stoc, si sper sa reusesc sa strang la pusculita pentru a o cumpara! Am gasit si ocazia pentru a defila impreuna cu ea, si sigur vom face o buna echipa impreuna!



 Cam atat pentru astazi dragelor. Astept si sugestiile voastre in sectiunea de comentarii si noi idei pentru construirea garderobei potrivite pentru vara! Pentru a avea cateva idei cu privire la o tinuta dragalasa va rog sa vizitati si pagina de facebook a magazinului Erry Store ~  Erry.ro Tomorrow's fashion Store

8 comentarii:

  1. Si eu iubesc imprimeurile florale!!! imi plac pozele alese de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac foarte mult :)
    sper ca reusesti sa-ti cumperi rochiamult visata :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ouuuuu...!Toate sunt absolut superbe!Nu stiu ce sa aleg!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi!

    I love floral print shorts.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultima rochita si pantalonii scurti sunt absolut minunati. S-ar putea sa-ti fur ideea si sa mi le iau si eu. Nu vreau sa fiu pisaloaga insa ai mai aflat ceva despre tbelul de marimi de pe site?

    RăspundețiȘtergere
  6. Me gusta la selección!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac taieturile/pliurile de sub bust a rochiei rosii <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce draguti sunt pantaloniiiiiiiiii :X:X:X par asa...exotici ;;)

    RăspundețiȘtergere