luni, 27 mai 2013

Intrebari intrebatoare..

Ieri, in drum spre casa, m-am intalnit cu verisoara mea si din una in alta, ne-am luat cu vorba.Despre ce?Despre faptul ca era cu bratul plin de reviste, si ca abia asteapta sa vada recomandarile din reviste pentru cosmeticele noi aparute, si i-am pus intrebarea, "de ce nu citesti blogurile de frumusete?".
Ca o paranteza, mentionez ca eu in afara de mamei mele, tatalui, prietenului si fratilor mei, nu am spus nimanui ca detin un blog.Am preferat sa tin acest amanunt doar pentru mine si cei dragi, si pana acum nu regret decizia luata.



Si cum tot discutam noi doua, imi zice ca ea prefera sa se ia dupa reviste decat sa citeasca pe net.Nu am inteles la ce se refera prima oara, insa abia apoi mi-am dat seama: ea cosidera ca blogurile de frumusete sunt defapt inutile, ca noi, cele care facem review-uri la produse cosmetice habar nu avem despre ce vorbim, si ca revistele au defapt dreptate.Va dati seama ca m-am enervat, nu pe faptul ca m-am simtit jignita, ci pentru ca este atat de superficiala.

Am incercat sa ii explic ca blogaritele de beauty defapt testeaza acele produse, si ca rezultatele apar pe blog dupa ceva timp de la incercarea lor, nu vin informatiile asa din aer...degeaba face o revista o reclama unui produs daca nu si spune care sunt partile rele sau mai putin rele, ca pana la urma, ce, persoana care scrie anuntul "crema x a aparut pe piata si este mega buna" a si testat-o?Nu neaparat!Insa degeaba am incercat sa ii explic unele chestii ca tot cu a ei a tinut-o, insa o condamn, mai ales pentru ca de-a lungul anilor, a incercat diferite produse cosmetice si retete home-made doar pentru ca asa scria in reviste, sau ca asa spune reclama la televizor, si tenul ei nu este in cea mai buna stare dupa aceste "tratamente", insa nu se lasa!

Eu citesc bloguri pentru ca sunt o continua sursa de informare.Cele de frumusete sunt preferatele mele pentru ca m-au ajutat sa imi construiesc o rutina de ingrijire corecta, sa fiu atenta la etichetele produselor, sa ma uit dincolo de reclama, sa imi respect pielea si corpul si sa fiu mereu atenta la noutati...lista ar putea continua si cu alte motive, si da, o sa citesc in continuare blogurile din Romania cat si din afara, si mereu o sa le prefer in detrimentul revistelor sau ziarelor.Acum nu ma intelegeti gresit!Sunt si reviste ok, care imi plac si le citesc cu drag, insa nu aplic nici o metoda prezentata acolo fara a cauta si alte detalii sau amanunte.

Si acum vine intrebarea mea pentru voi: De ce cititi blogurile de frumusete?Sau, de ce cititi blogurile in general?Considerati ca blogurile de beauty au un scop educativ sau nu?

6 comentarii:

  1. Si eu am decis sa nu afle prea multa lume de blogul meu ci doar parintii, sotul, sora stiu de el si prietenii foarte apropiati (care nu sunt multi:)))
    Eu am inceput sa citesc bloguri pentru ca expun parerile atat pozitive, cat si negative dar totusi sunt constienta ca tenul meu e diferit si poate reactiona cum vrea el... si in reviste nu mai am incredere asa multa (in afara de cele cu retete) pentru ca mai multa e reclama si nu testare proprie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit reviste cativa ani de zile (pe vremea cand eram mica) si usor-usor incepuse sa mi se faca greata de procentul de publicitate din ele. Am renuntat pentru ca simteam ca dau banii doar ca sa fiu mintita frumos. Asta ca sa nu mai amintesc de multitudinea de articole care mi se pareau scrise doar pentru a umple niste pagini goale. Acum mai cumpar reviste doar cand imi place foarte tare un cadou pe care il ofera...adica foarte rar. De aproximativ un an de zile am inceput sa urmaresc un numar de bloguri de beauty. Respect sfaturile fetelor, inteleg ca experienta fiecaruia cu un produs este personala si exista posibilitatea sa nu am aceeasi parere si in plus imi plac blogurile pentru ca se creaza o comunicate virtuala in jurul fiecaruia. Una peste alta, din punctul meu de vedere, blogurile de beauty sunt o buna sursa de informare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar eu stiu ca am un blog .Am preferat sa nu spun la nimeni si nu-mi pare rau .Citesc blogurile de frumusete din placere .Le prefer pe cele aflate la inceput de drum ....pentru ca au ceva aparte .Nu au uitat de unde au plecat!Am citit de atatea ori ...." au aparut o multime de bloguri proaste " etc .Eu cred ca este loc sub soare pentru toata lumea .Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu prefer blogurile in locul revistelor dar de ce sa nu recunosc, cateodata mai citesc si reviste dar blogurile raman preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe vremuri imi placea si mie sa citesc reviste, dar nu doar pentru a ma informa despre cosmetice, ma relaxa sa le rasfoiesc. Si acum nu pot citi carti in format electronic, dar reviste nu mai cumpar de foarte multi ani. Nu mi-am pus niciodata intrebarea de ce citesc un blog. Probabil pentru ca imi place ceea ce citesc, aflu pareri despre produse, locatii, calatorii, etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceateodata sunt probleme care se rezolva greu insa sunt situatii in care avem exact tenul pe care il meritam! Vor exista mereu persoane care cumpara produsele din reviste (recunosc ca si mie mi se face pofta de cumparaturi cand citesc reviste, tocmai de-aia ma tin departe de ele sau le rasfoiesc pe fuga)sau cumpara produse in functie de pret. Si mie mi-a zis cineva: mi-am luat o crema de ochi super! 100 de lei am dat pe ea! si zic: pai si ce face? ce stii despre firma de la care ai luat-o? cu ce ingrediente se lauda. raspunsul: :-??

    Eu zic s-o lasi in pace. Sa cumpere in functie de pret si ambalaj. Nu putem schimba pe nimeni si nici nu ne dorim. Noi scriem pentru persoanele dornice de informatii, de dovezi, de orice altceva in afara de reclama.

    RăspundețiȘtergere