marți, 7 mai 2013

Joie de Vivre Huile de Massage

Despre uleiurile de masaj nu va pot spune prea multe.Nu am folosit pana acum un ulei in acest scop, pentru ca am pielea mixta cu usoara tendinta de ingrasare, si pe corp, nu numai pe fata.
Faptul ca se absorb greu m-a facut sa le evit, si sa le folosesc doar in cure pentru tratamentul parului, insa de ceva timp am incercat un produs noi si vreau sa va spun si eu cateva cuvinte despre el.





 Huie de Massage Joie de Vivre este un ulei de masaj armonizant, cu un parfum puternic de verbina si citrice, care desi ma asteptam sa ma deranjeze, este chiar unul foarte reconfortant si placut, care parfumeaza nu numai pielea, ci si asternuturile, ramanand o perioada indelungata, prelungind rasfatul olfactiv.

L-am folosit in special seara dupa dus, si recunosc, absorbtia sa este cu mult mai usoara.Pielea ramane extrem de fina si placuta la atingere, mai ales dupa epilare.

Desi sticla este albastra, uleiul este usor galben, si foarte maleabil.
Se intinde usor si este lejer.



Ma bucur pentru ca il am, si da, ma simt cu mult mai relaxata seara inainte de culcare datorita parfumului sau, iar pielea este mult mai radianta si frumoasa dupa folosire.

Il am de o luna de zile, insa il folosesc intens de 2 saptamani si cred ca ma va tine chiar pana la sfarsitul anului, pentru ca este nevoie de o cantitate marunta de produs pentru masajul corporal, altfel ramane o pelicula grasa deasupra pielii care va face imbracatul cu hainele sa fie greoaie si chiar poate pata.




Dragelor, voi ce uleuri folositi?Ati incercat ceva asemanator, si daca da, a avut un efect benefic?

18 comentarii:

  1. Buna , Ana!
    Pana de curand nici eu nu foloseam, insa am incerca ceva de la Lush. Mai astept un pic, ca sa imi fac o parere clasa si voi posta si eu o parere.
    Te invit sa raspunzi si tu unor intrebari, intr-un tag :
    http://blogulpandorei.wordpress.com/2013/05/07/tag-o-leapsa-mai-altfel/
    Pupiciei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa iti citesc review-ul!Produsele Luch sunt foarte placut parfumate din cate am citit si tare ma tenteaza si pe mine cateva dintre ele..:)
      Iti multumesc pentru tag~

      Ștergere
  2. Multumesc pentru vizita si comentariu!
    Am publicat reteta de inghetata!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad reteta Corina!
      Iti multumesc si eu pentru vizita!
      Te pup!

      Ștergere
  3. ulei de bebelus de la Johnson

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, eu l-am incercat insa nu mi-a placut.
      Mirosul in special ma deranjeaza pentru ca pare mult prea sintetic si pudrat.
      In rest, la compozitie era ok.

      Ștergere
  4. Am pielea mai grasa, nu folosesc asa ceva dar mi-ar placea sa incerc. Totusi! Ca ma roade curiozitatea. Al tau pare apetisant de-a dreptul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca pe mine nu m-a atras deloc ambalajul!Am vazut altele mult mai cochete si mai simpatice, insa imi place.

      Ștergere
  5. Mi-am facut acum ceva vreme un mix de uleiuri ca sa-l aplic pe piele dar nu am rezistat mult pentru ca nu-mi placea senzatia aia de uleios de dupa. Cel pe care-l prezinti tu m-ar tenta insa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu un mix, si la fel ca si in cazul tau, nu mi-a placut.
      Cred ca tine si de uleiurile alese, si chiar mi-ai dat prin gand sa fac o postare in care sa prezint care uleiuri sunt mai light si care sunt mai grase.

      Ștergere
    2. Cred ca tine si de modul in care sunt amestecate sau prelucrate uleiurile sau poate de calitatea lor. De multe ori un amestec de ulei deja preparat si cumparat are un alt finish si lasa alta senatie fata de unul preparat acasa. Cel putin asa cred :D

      Ștergere
  6. Sincer nu am incercat pana acuma, dar cine stie ce imi rezerva viitorul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma gandesc si eu Anca.Nu sunt mereu atrasa de anumite produse, insa sunt deschida catre noi experiente, si chiar ma bucur pentru ca am incercat acest ulei de corp.Chiar acum ma pregatesc sa il folosesc.

      Ștergere
  7. Eu nu folosesc ulei pentru ca mi se pare ca se absoarbe foarte greu in piele, prefer o crema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu prefer laptele de corp, insa dupa dus, daca stau acasa, mereu aplic ori un unt de corp cu shea, sau acest ulei.Un rasfat de acest gen este bine meritat si pielea sigur imi va multumi :D

      Ștergere
  8. Sotul meu are tenul gras, dar nu are nici o problema cu uleiurile si unturile de corp. Folosind o cantitate moderata, intra foarte usor si hidrateaza. Pana cand nu testezi nu stii sigur.
    Fix pe asta il am si eu si chiar vreau sa scriu despre el :)
    :*

    RăspundețiȘtergere