joi, 30 mai 2013

MidSeason Sale!

Tineti minte de oferta Romwe pentru Memorial Day?Ei bine, pentru ca cererea a fost mare insa numarul produselor limitat, multi clienti s-au plans pentru ca nu au apucat sa isi comande produsele preferate, si sincer le cam dau dreptate pentru ca si eu vazusem cateva produse, insa pana am primit eu banutii pe card, s-a epuizat stocul, insa astazi am primit onformatia precum ca au decis sa mai tina o astfel de reducere special pentru a ne face pe plac!Frumoasa atitudine din partea lor!Se vede ca tin la clientii lor!

1.  Over 1000 styles with up to 70% off
2.  Valid date: 06/01~ 06/07/2013

2 comentarii:

  1. Draga mea, o intrebare: preturile reduse o sa apara pe 1 iunie? Sau preturile sunt cele de afisate acum(am urmat link-ul din articol)? Nu de alta dar am vazut o fusta si o rochie care-mi sunt pe plac dar preturile sunt inca un pic mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, din cate am inteles eu, preturile reduse sunt valabile de pe 1 pana pe 6 Iunie.
      SI eu eram la inceput contrariata de preturi, insa sa stii ca pe 2 am dat o comanda si era redus produsul dorit :)

      Ștergere