miercuri, 22 mai 2013

Miercurea fara cuvinte

















11 comentarii:

  1. Roz închis, roz deschis, roz....... peste tot! :))))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doaamne, pantofii din prima poza - to die for it!!!:)

    Stii ca mereu savurez aceste postari ale tale...

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda!
      Acum simt ca orele petrecute in cautarea imaginilor perfecte pentru aceasta postare, merita rupte din stresul de zi cu zi...
      Ma inveselesc pana si pe mine!

      Ștergere
  3. Pantofii si sandalele din primele poze sunt WOOOW! Si sacoul si rochitele si fustitele ca sa nu mai spun de ceas. Arata foarte, foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca am fost vreodata mai ternsionata la o postare cat am fost pentru acestea...
      Sunt foarte selectiva la imagini si de multe ori stau cu orele si ma holbez daca sa le pun sau nu...

      Ștergere
    2. Se vede ca sunt atent alese fotografiile pe care le publici. Imi place foaarte mult aceasta rubrica.

      Ștergere
  4. frumoase toate, dar pantofii din prima poza... pur si simplu superbi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doresc o pereche in acel gen, insa nu cred ca voi gasi..Poate doar la comanda voi putea face un model asemanator..

      Ștergere