joi, 30 mai 2013

Mobilier pentru copii

V-ati gandit vreodata cat de multa nevoie este ca mobilierul unui bebelus sa fie ales corect?
Eu da!Desi nu m-am visat inca de mica mireasa, m-am visat mamica!Si cum mereu am iubit copiii, am tot visat la hainute, la decorul camerei, la mobilier si toate cele ce implica o ingrijire complaeta si usoara a bebelusului.

Desi nu m-am gandit vreodata, se pare ca patutul in care copilasul isi desfasoara activitatea este unul dintre cele mai importante piese din intreaga camera!
Nou nascutii au nevoie de sustinerea corecta a coloanei vertebrale, asa ca mereu trebuie sa fim interesate ca salteaua precum si lemnul si forma patului sa fie corespunzatoare pentru o dezvoltare armonioasa.
Desigur, un pat veti spune ca este usor de ales, insa eu spun ca nu este chiar asa!



Fiind vorba de un micut, o sa avem nevoie de mult spatiu in camera, pentru ca lucrusoarele sale vor fi mereu ingramadite, si m-am gandit ca cea mai buna varianta pentru aceste probleme ar fi pachete paturi lemn iefine si atent lucrate, cu multe sertare si chiar cu o masa integrata pentru schimbarea scutecelor!Imi doresc ca grilajul sa fie detasabil, pentru ca sa ma pot aseza langa el sa-i fiu alaturi mereu.


Si fiindca un bebelus petrece mare parte din timp dormind, nu trebuie sa uitam de saltea si de aplicatiile colorate si jucause care il vor ajuta sa paseasca in lumea viselor linistit!Culorea patului poate fi aleasa in functie de mobilierul din camera si de culoarea peretilor.Stiu ca va doriti sa pastrati un aspect jucaus si primitor, asa ca piesele in culori deschise nude,  sunt perfecte!Mai adaugati o lenjerie de pat cu imprimeuri animate si atmosfera de joaca este gata!Un pat de copii este usor de integrat intr-o camera tocmai datorita marimii sale reduse, insa oricand puteti alege un pat mai mare, care va fi de folos si pentru cand el va fi mai maricel, si nu doriti sa fiti nevoiti sa cumparati mereu noi piese de mobilier pentru a se integra cu dimensiunile patului.Spatiul de dormit si de odihna trebuie gandit cu precizie pentru ca somnul sa fie unul odihnitor si placut.

Insa mai mportant decat toate, este sa fiti alaturi de copil si sa va bucurati impreuna de anii micutului si primii lui pasi...sunt sigura ca veti fi bucuroase pana la lacrimi cand piticul se va da jos din patut singurel, si dimineata va alerga spre camera voastra!Va si semnul ca incepe sa devina independent!

3 comentarii:

  1. In familia mea s-a folosit acelasi patut la toti fratii, usor de montat si demontat, rezistent. Ba chiar am facut o surpriza sa ma ascund sub patut pentru ca baza de jos era din doua placi si nu stiu cum am reusit sa le desfac si sa para aproape totul in ordine. Cine a luat copilul se intrebau ai mei pana cand m-a apucat foamea si am inceput sa plang :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cat m-am inchipui eu mamica insa mereu mi-a fost tare drag de lucrusoarele de copii, de toate accesoriile pe care le foloseste o mamica. Imi doresc, atunci cand o sa fie vreme, sa am o camera pentru bebe care sa fie exact ca in visele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Al meu copil a avut un pat din acela cu structura metalica demontabila, nu prea frumos. Tare mi-as fi dormit un patut clasic de lemn, cu zabrele si o saltea confortabila.

    RăspundețiȘtergere