marți, 7 mai 2013

Modern Romance by Essence


Vi s-a intamplat vreodata sa treceti printr-o perioada in care sa purtati aceeasi culoare la oja si la haine fara sa va plictisiti de ea?

Rar mi se intampla asta, insa de cateva saptamani, mi s-a pus pata pa propriu pe culorile pastelate si de  o luna de zile, pe unghii port doar nuante deschise, vesele cu mici modele facute cu placuta.
Astazi va prezint oja care mi-a inseninat toata primavara!

Este vorba despre Essence-Modern Romance, pe care o port chiar si in acest moment pe unghii si presimt ca va deveni cea mai purtata si dorita oja de mine in acest an.Pentru aceasta descoperire trebuie sa ii multumesc Simonei.




Imi place ca tine o saptamana pe unghii, fara sa se cojeasca sau sa sara la varfuri,  si ca nuanta se pastreaza in tot acest timp cu aceeasi intensitate si luciu.Mai rar asa oja!

Eu o ador si imi place sa o port fie simpla, fie cu modele, insa de data aceasta am surprins in poze o tentativa esuata de a scoate forma de pe placuta, foarte clara.Sper totusi ca nu va veti speria de manichiura mea, pentru ca eu chiar o indragesc desi arata cam dezorndonata pe unele unghii.
Ce alte oje Essence va mai plac dragelor?

P.S.: Dragi mamici si nu numai, am gasit recent o oferta foarte interesanta pentru niste produse destinate copiilor.Cred ca au venit la fix mai ales ca se apropie cu pasi repezi Ziua Copilului si micutii nu trebuie uitati.Pentru mamicile practice, se gasesc scaune auto Bebe Mic dar sa nu uitam si de port bebe pentru zilele cand iesiti la plimbare si micutii trebuie sa iasa la aer in parculet.

9 comentarii:

  1. Ce bine arata, stiam eu de ce mi-a placut asa de mult culoarea aceasta. Ma bucur ca la tine tine asa de mult, mie mi se cojeste imediat. Nu cred ca mai imi cumpar vreo oja Essence.
    Pup, Ana!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona pentru oja!Deja mi-a cumparat prietenul meu inca una la fel pentru ca sa o am si la toamna!Mie nu imi sare deloc de pe unghii, si chiar acum o am de 3 zile fara topcoat si in 2 straturi si arata ca in prima zi.
      Te pup dulce!

      Ștergere
  2. Vai ce bine arata oja.. si modelul <3 imi plac ojele de la essence ..chiar daca nu am decat 1 si aia primita :) nU AM LA mine in oras stand Essence dar daca as avea... cred ca as face prapad :) Asa ca eu zic ce e mai bine asa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aflat ca am Essence in oras, dar daca ma crezi, nu ma trage inima sa intru..nu stiu de ce, insa mai mult imi place sa le iau din Iasi din Mall.
      SI eu cam fac prapad la oje, si grav!Incerc de multe ori sa ma temperez, insa deh asta e!
      Acum sunt in cautarea unui verde mint si a unui verde turcoaz si poate si culoarea piersicii :D
      Deja vreau prea multe...

      Ștergere
  3. E superba oja. N-am vazut-o pana acum la standuri insa pe cuvant ca o vreau. Mai ales ca sunt in cautare constanta de oje pastel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gasit-o la stand (defapt, a gasit-o prietenul meu si a si luat-o pentru ca stie ca o ador!) , si am vazut si altele la fel de dragute.
      Pupici!

      Ștergere
    2. Esti tare norocoasa cu asa prieten! Retine ojele care iti plac si ti le si cumpara? Doamne...unde se gasesc barbatii astia?

      Ștergere
  4. frumoasa nuanta asta, mereu zic sa mi-o cumpar si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut au iesit :X
    Imi plac mult... tocmai m-am abonat poti trece si pe la mine daca vrei : http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere