vineri, 3 mai 2013

Nails of the week


De cand am descoperit placuta pentru modele, nu ma mai despart de ea, si nici o manichiura nu mai este simpla si anosta!Fie ca port acelasi model pe toate unghiile, fie doar pe inelar, modelele imi plac la nebunie si imi place cand sunt complimentata pentru manichiura mea impecabila.

Ca nu iese mereu asa cum imi doresc , e alta treaba…ba nu pozitionez bine stampila pe unghie, ba nu sterg bine surplusul de oja de pe matrice, si mai mereu am cate putin de lucrat la o anumita unghie pentru deindemanarea mea, insa sunt multumita de ele, si sper sa va placa si voua modelul ales astazi.



Am facut o mica obsesie pentru modelul cu floricica, si acest lucru il veti observa si in postarile viitoare, pentru ca unele modele, se imprima greu pe unghie, pentru ca sunt foarte mari , si nu reusesc sa cuprind intreaga suprafata atunci cand stampila ajunge pe unghie, insa perseveram!

In mica mea plimbare printr-un magazin chinezesc, am descoperit aceasta oja (ratacita intr-un morman de oje in nuante neon) Orkide perfecta pentru french, intr-o nuanta albicioasa, cu usoara tenta rozalie, insa de obicei o port asa simpla cum este.Astazi am aplicat modelul cu floare deasupra si imi place ca desi apare mult negru in peisaj, unghiile mele par curate (am o adevara obsesie cu anumite nuante de oje care imi inspira murdarie) si frumos ingrijite.

Ce spuneti fetelor?Va place modelul meu, si prima mea incercare de a folosi stampila pentru modele pentru unghii?Voi ce alte modele purtati?


26 de comentarii:

  1. Imi place foarte mult modelul si as face obsesie pentru el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa pot spune si eu!Deja este a 3 a saptamana cand imi fac acest model si tot nu m-am plictisit de el.

      Ștergere
  2. Imi place mult oja, imi place modelul, imi place forma unghiilor tale!:)

    Foarte bine arata manichiura ta, Ana!

    Te pup!
    Iti doresc sarbatori fericite, cu iubire si lumina!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda!
      Sarbatori Fericite si linistite iti doresc si eu tie si familiei tale!
      Te pup dulce!

      Ștergere
  3. Foarte delicat si frumos modelul tau :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata taaare bine :) Chiar arata fresh :) Eu de obicei le port cu oja simpla , dar de fiecare data cand ajung pe la prietena mea plec cu cate un model :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc!
      Si eu le port de obicei simple, doar cu oja insa daca tot am placuta, de acum am ce sa mai experimentez.
      Nu sunt talentata la desen, si cred ca daca as incerca sa fac ceva asemanator cu o pensula, as reusi sa ma pictez pana si pe fata!Atat de neindemanatica sunt! :))

      Ștergere
  5. Frumoasa forma a unghiilor!:D Iar manichiura zic eu ca est foart reusita. Eu nu am folosita nicioata acest placut, insa devin tot mai curioasa.

    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria!
      Si pentru mine a fost o noutate aceasta placuta, si sincer, de acum inainte, o voi tot folosi pentru ca este foarte interesanta si ma scoate din impas atunci cand nu am nici o idee pentru manichiura.
      Te pup!

      Ștergere
  6. Ce unghii frumoase ai! Eu nu sunt aşa de norocoasă, am unghiile mici şi mi se rup repede. Deobicei le fac doar cu lac, nu mă prea pricep la modele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si ale mele au inceput sa se exfolieze, insa mereu le dau cu ulei de ricin, si ma tin de ele, ca de altfel, cred ca s-ar rupe imediat.

      Ștergere
  7. cam de mult nu m-am dat cu alb ...o sa remediez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu trec printr-o faza mai nude si albicioasa la capitolul unghii.Cred ca de vreo 2 luni le port numai in culori pastelate si deschide.Poate si pentru ca imi lasa impresia ca unghiile sunt curate si ingrijite.

      Ștergere
  8. Marin Maricica4 mai 2013, 19:10

    Ce unghiute frumoase! :>

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte frumoasa. Am si eu doua placute si de curand am invatat sa le folosesc. Ca si tine nu mai scapa nici o manichiura fara un mic imprimeu. Acum imi doresc o placuta care sa aiba model din ala complet, pentru toata unghia. Daca asta a fost prima ta experienta cu placuta trebuie sa te felicit. Mie mi-a iesit foarte prost prima data cand am incercat. Arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu caut o astfel de placuta, dar zau ca nu am gasit !
      Daca reusesti sa gasesti tu inaintea mea astfel de model, te rog saimi spui!
      Te pup dulce!

      Ștergere
  10. PLasheeeeeeeeeeee..superbe si eu le am asemanatoare tot un roz cald si un fluturas pe inelar-facut tot cu placuta.Imi plac si mie modelele ...<3 mai asteptam postari gen Notd .
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si modelul tau si imi place mult!
      Acum ca mi-ai zis de fluturasi, parca mi-ai atras atentia si urmatorul model o sa fie cu un fluturas..sau asa sper!
      Te pup !

      Ștergere
  11. sunt minunate...as rasfat mai da :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ia te uita, si tu care ma invidiai pe mine...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce forma frumoasa ai la unghii ! :-D Imi plac enorm de mult.

    RăspundețiȘtergere