luni, 20 mai 2013

Nails of the week

O postare rapida, cu ultima oja ce a intrat in posesia mea.Este un rosu spre portocaliu (nu gasesc un nume pentru culoare) insa este foarte-foarte frumoasa, intensa si potrivita pentru vara!
Am zis prima oara ca este usor neon, si se potriveste cel mai bine in acest sezon.




21 de comentarii:

  1. culoarea e superba! iar unghiile tale arata minunat cu aceasta nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent arata manichiura ta, Ana!
    Culoarea lacului, luciul; bonus, forma unghiilor!
    Like!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Ilda! :) aceasta manichiura face parte din categoria la minut :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa nuanta ojei. Exact pe gustul meu:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Super unghiute si super culoare!
    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria!esti o draguta!te-am pupat :*

      Ștergere
  5. Ce culoare superba!!:) Sa te bucuri de ea si sa o porti sanatoasa:)
    P.S. ai niste unghii foarte frumoase si lungi:D eu niciodata n-am avut unghii mari si de aceeasi lungime:|
    Pup http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lorena!adevarul este ca si unghiile mele sunt fragile insa mereu sunt atenta sa nu se rupa si sa fie corect ingrijite.te pup!

      Ștergere
  6. Nu doar culoarea e faina, dar si unghiile tale sunt intro forma maxima :)

    RăspundețiȘtergere
  7. super culoarea , dar unghiile tale au tot farmecul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superba culoarea...e asa varatica si feminina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa?si mie mi-a inspirat multa veselie si cred ca este o culoare superba!abia astept sa o iau cu mine la plaja :)

      Ștergere
  9. Minunata nuanta! Perfecta pentru aceasta perioada :)
    Nu am vazut din pacate oja asta prin orasul meu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lory, eu am zarit-o dintr-o intamplare :) iti dai seama ca nici nu am ezitat sa o iau...

      Ștergere