marți, 28 mai 2013

Nails of the week

Dintre toate culorile disponibile, rozul este cel care mereu ma binedispune si la care apelez cu drag pentru a ma inveseli!Pe unghii imi place insa in nuante cat mai pale, precum cel de la Natty pe care l-am gasit ieri intr-un magazin chinezesc si nu am rezistat tentatiei desi anul acesta mi-am propus ca voi cumpara doar 10 oje!
Deja lista s-a restrans la 5 si trebuie sa am grija :)




Va arat aceste doua oje Natty impreuna pentru ca asa le si folosesc!Doua straturi de oja roz, peste care aplic un strat de sclipici multicolor.Este un model rezistent desi cele doua oje impreuna nu costa decat 4 lei!
O manichiura perfecta si simpla, din 3 miscari.


Voi ce purtati pe unghii saptamana aceasta?

8 comentarii:

  1. Superbe!Imi place foarte mult nuanţa de roz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine unghiutele tale, Ana! Imi place mult acea nunata de roz...

    Acum port China Glaze - Peachy Keen. O ador si-mi pare rau ca nu am apucat sa fac poze la timp, acum nu mai e de prezentat; dar neaparat voi face un NOTD cu ea!

    Te pup, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-au mai crescut unghiile parca, nu? sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa si feminina e manichiura ta. Ii dam like :D

    Eu am pe unghii un corai, niste galben si ceva floricele pictate pe ici colo.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa combinatia, doar 10 oje :O eu nu cred ca as reusi asa ceva :D
    acuma am unghiute multicolore

    RăspundețiȘtergere
  6. super , amin cercat si eu modelul ,imi place <3 ce iese

    RăspundețiȘtergere
  7. Foooarte finute si delicate, imi place mult combinatia!

    Pupicei,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere