vineri, 31 mai 2013

Nails of the week

Nu am apucat sa va spun de noua gama de oje de la Farmec, insa nu m-am putut abtine sa nu va arat modelul pe care il port de 3 zile continuu!Nu este chiar un model, ci o combinatie dintre doua oje, care m-au cucerit si nu m-am putut decide pe care sa o port prima oara asa ca am preferat sa fie amandoua!



Nu sunt eu chiar o mare fana a culorii albastre, insa Pool Party este geniala!Imi aduce aminte de cerul curat de la mare si de valurile curate..

Ce spuneti, va place combinatia purtata astazi de mine?
P.S.: pregatesc postarea cu toate nuantele disponibile in noua colectie de oje Farmec!

20 de comentarii:

  1. sunt superbe nuantele.. si arata foarte bine in aceasta combinatie.. :D
    pupici, draguta mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbe toate!
      Greu ma pot decide pe care sa o port :)

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt si culorile si unghiutele tale<3

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt frumoase, si eu am incercat noile oje Farmec, dar tot mai mult imi plac cele vechi, la textura ma refer :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicola, asteptam si parerea ta despre oje si poate si noi modele pentru ca stiu ca tu faci modele pentru unghiute :)

      Ștergere
  4. pool party, ce nume potrivit!
    imi plac :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!Toate nuantele inspirate din culorile unei petreceri la malul marii sau la piscina :)

      Ștergere
  5. Imi place combinatia! Super culorile

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, cred eu ca si baietii stelisti ar aprecia manichiura asta!:))
    Imi plac foarte mult ambele nuante. Arata grozav pe unghiile tale!
    Pool Party it's special.

    Asteptam si postarea cu toate cele frumuseti si culori.

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si fratele meu a spus acelasi lucru, despre combinatia facuta si chiar m-a facut sa zambesc :D
      Pupici draga Ilda!

      Ștergere
  7. Arata foarte bine ojele iar combinatia e minunata. Sunt curioasa de ce culori au scos cei de la farmec pentru ca eu inca n-am vazut oje de la ei in ambalaj nou. Sunt curioasa daca au schimbat si forma aplicatorului pentru ca cel vechi mi se parea cam greu de folosit.

    PS: ca tot suntem la capitolul unghii vreau sa-ti spun ca de aseara port pe unghii o reinterpretare a unei manichiuri prezentate de tine la ultima rubrica "miercurea fara cuvinte". Multumesc de inspiratie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur Gabriela ca a fost de ajutor postarea mea!
      Chiar sunt curioasa la modelul pe care l-ai ales :)
      Cat despre aplicator, nu ti-as putea spune cu exactitate pentru ca nu am folosit nici o oja de la Farmec in afara de cele din aceasta colectie, insa iti garantez ca pensula pe care o au cele de acum, este ok, si aplicarea ojei este destul de usoara.

      Ștergere
  8. `Ojele arat foarte bine si separat, dar sunt frumoase si in combinatie. Abia astept postarea cu toate nuantele :>


    Pupici,
    Mari :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am combinat pentru ca nu m-am putut decide pe care dintre ele sa o port pentru prima oara..

      Ștergere