luni, 27 mai 2013

Noi produse in dulapior..

Iata ca si luna Mai s-a dus, si ramane sa va spun cu ce m-am innoit in aceste zile.
In afara de un tricou, o oja si un portofel (primit cadou de la cineva drag), ma mandresc cu un mic norocel care s-a tinut de mine si mi-a adus un gel de dus L'occitane absolut divin, un kit de produse No7 de la Boot si o crema de la Avon cu extrav de caviar, pentru care trebuie sa ii multumesc Deyutzei!Draga de ea a facut pe iepurasul de Paste si mi-a facut aceasta supriza, oferindu-mi posibilitatea de a incerca o crema pe care mi-am dorit-o si la care am ravnit de cand am cazut-o in catalog, insa cum am alte prioritati, fondul pentru cosmetice s-a redus drastic.Nu ca ar fi ceva rau, pentru ca am cateva care trebuie urgent consumate, insa tare plang dupa 2 oje, una mint si una de culoarea piersicii...



Si sa nu uit de cadoul de la tata, pentru ca sunt o fetita cuminte, mereu ascultatoare si harnicuta!
Un telefon nou :) Un Samsung Galaxy Mini 2, sau ceva asemanator, cu carcasa galbena jucausa :D
Este primul meu telefon cu ecran tactil si mi-e foarte drag si de ajutor pentru mail-uri si citit carti...

Dupa cum vedeti, nu sunt cumparaturi serioase...pe tricou am dat doar 13 lei, si are o bufnita simpatica, inimioare si e rozaliu si girlie, iar oja doar 2 lei intr-o nuanta usor neon as zice, perfecta pentru vara.

Voi ce v-ati cumparat recent dragelor?
P.S.: Mai astept si o comanda de la Romwe cu un paltonas si una de la Persun cu un sacou.Abia astept sa vi le prezint, si tot acum mi-am adus aminte ca am de facut 2 outfit-uri cu doua rochite noi noute, insa le voi face vineri, pentru la mine e numai noroi de 2 zile si ploua continuu...

9 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere, draguta! si te asteptam cu rochitele.. :X
    pupicei si sa ai parte de o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. lovely
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti/sa le porti sanatoasa, Ana!
    Sigur e grozav gelul de dus L'Occitane. Produse No 7 nu am incercat, sa ne spui si noua impresii despre ele, ok?
    Asteptam si alte noutati. Vrem si OOTD cu rochitele!:)

    Te pup, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere. Ana si eu abia astept sa te vad cu rochitele dar si sacoul :)
    Pupici si o saptamana reusita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Crema o am si eu... Tricoul pare a fi funny! Sa le folosesti/porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti sanatoasa draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase si necesare toate sa le folosesti cu mult spor .

    RăspundețiȘtergere
  8. N-ai dc sa multumesti , ti-am oferit crema cu drag, macar atat :* cat despre tricou e tare dragalas. tare norocoasa cu preturi de astea.. astept ootd -uri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaa ce draguut...ai dat comanda la persun? Ti-ai cerut cumva numar standard sau ai cerut pe dimensiunile tale (am vazut ca aveau si optiunea asta)? Daca esti draguta si imi spui si in cat timp iti ajunge pachetul ti-as fi recunoscatoare.

    RăspundețiȘtergere