miercuri, 8 mai 2013

Pietre pentru bijuterii

Ca orice femeie, obsesia pentru bijuterii si accesorii s-a adancit cu mult in ultima vreme.Cred ca este inevitabil, insa eu cu siguranta nu ma pot tempera atunci cand vad coliere si bratari frumos etalate intr-o vitrina!Mereu trebuie sa imi achizitionez macar un inel, sau o brosa, dar nu orice!

Imi place foarte mult aurul alb si cel galben, in timp ce argintul imi displace, chiar daca nu oxideaza.
Atunci cand imi achizitionez inele si coliere in deosebi, sunt mai mult atenta la paleta de culori si la marimea pietrelor pentru bijuterii.


Citisem nu cu mult timp in urma, o carte dedicata zodiilor, si asa am aflat ca mie, imi este atribuit Ametistul.Daca este cu adevarat o piatra care imi poate influenta activitatile sau starile, inca nu ma pot pronunta, insa cert este faptul ca nuanta sa ma calmeaza mai mult decat m-am asteptat!Rozul si nuantele de mov si indigo au fost mereu preferatele mele, deci intr-o oarecare masura, si acest factor m-a influentat putin in alegerea bijuteriilor dar si a hainelor.

Uneori port in machiajul zilnic o linie fina de tus mov, pe care o asortez fie cu o pereche de cercei in aceeasi nuanta placuta pentru a se completa si a scoate cat mai mult in evidenta culoarea ochilor mei.

Am mai descoperit, ca aceasta piatra, este una foarte speciala si apreciata de toate popoarele lumii datorita influentei sale spirituale puternice.Se spunea ca daca persoanei care o poata, i se vrea raul, piatra de ametist il avertizeaza, schimbandu-si culoare in semn de alarma.Este deci considerata un aparator al spiritualitatii, o piatra ce ii apara pe cei credinciosi, si care le aduce mangaierea si pacea interioara.

Bijuteriile cu ametist sunt intr-adevar accesorii deosebite, pline de culoare si care invioreaza orice tinuta, oferind distinctie si mister posesoarei. Insa sa nu uitam sa apreciem mereu istoria din spatele pietrelor semipretioase!Insasi frumoasa Elizabeth Taylor avea o pereche de cercei de ametist cu briliante, insa nu ii aprecia doar pentru frumusetea emanata si pentru stralucire, ci si pentru unicitatea lor si pentru povestea ce sta in spatele fiecarei bijuterii in spate.

Un comentariu:

  1. Si piatra zodiei mele ar trebui sa fie tot ametistul pentru ca imi place tare mult culoarea asta. In schimb la mine spune ca e rubinul care pe mine nu ma incanta deloc. :(

    RăspundețiȘtergere