luni, 27 mai 2013

Pregatite de plimbare?

Dragele mele, sper ca nu v-ati lasat descurajate de vremea de afara, si ati uitat de plimbare!
Cred ca trebuie sa profitam de orice clipa de racoare, acum cat este, pentru ca luna Iulie se anunta una fierbinte si plina de iesiri cu prietenii!Si pentru ca bugetul este limitat, trebuie sa ne indreptat spre magazinele online ce ne ofera o gama larga de produse si haine ieftine.

Desi m-am obisnuit sa port rochii, de data aceasta mi-am spus ca trebuie sa imi aduc aminte de anii de liceu, cand purtam pantaloni si tricouri cu imprimeuri puternice si interesante, alaturi de o pereche de tenesi sau adidasi comozi.Era (defapt, inca este!) o tinuta lejera, versatila, mai ales pentru ca adoram blugii colorati pe care ii asortam cu usurinta.O pereche de pantaloni intr-o culoare interesanta si puternica mereu vor scoate din impas orice domnisoara indecisa.


Iata si propunerile mele pentru voi:



Aceste doua tinute sunt perfecte pentru o iesire alaturi de prieteni intr-o seara racoroasa, sau pentru o plimbare pe role.Nu sunt sigura daca si voua va vor placea ceasurile pe roz, insa veti gasi pe RubyFashion si alte culori disponibile, insa eu o aleg pe aceasta pentru ca mereu ma binedispune si este si culoarea mea preferata :)  Gentile sunt incapatoare, sunt cochete insa in acelasi timp tineresti si potrivite unei tinute rebele.
Am observat ca tinerii din zilele noastre pun tot mai mult accentul pe tinutele nonconformite si funky!Mi se pare super, mai ales ca o astfel de alegere te scoate din anonimat si te ajuta sa fii mereu in atentia celorlalti, asa ca, fetelor, fiti indraznete!

Si pentru zilele calduroase, am o alta sugestie pentru voi!Stiu ca printre voi se numara si domnisoare care prefera pantalonii scurti si tocurile, asa ca iata propunerea pentru orice fashionista!



O tinuta feminita, colorata si jucausa!Vara trebuie sa ne aratam bronzul si cum mai bine, decat contrastand cu o pereche de pantaloni scurti albi, prinsi in talie cu o curea subtire pentru definirea siluetei.Adauga un top/tricou de culoarea piersicii, o geanta in tonuri varatice, si outfit-ul este gata!Vei fi ca o raza de soare si vei atrage privire prin unicitate si prospetime...
 Si pentru ca nu ma pot abtine de la shopping, iata si alte doua articole vestimetare care sigur vor face ca vremea de afara sa treaca neobservata!



Alege sa fii mereu in pas cu moda alaturi de magazinul online RubyFashion, care iti pune la dispozitie toate articolele necesare pentru alcatuirea unui outfit caracteristic stilului tau.Fie ca este vorba de tricouri, fuste, jachete si incaltaminte de dama, pe toate le veti gasi in acelasi loc!Sunteti doar la un click distanta de haine tari care vor face diferenta dintre voi si restul lumii...

Shopping placut tuturor!

8 comentarii:

  1. love the bag!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o sa-ti spun ca ma bucur sa descopar la tine site-uri noi pentru cumparat hainute :D De vreun an de zile am inceput sa prefer cumparaturile online.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca munca mea nu e in van Gabriela!
      Ma bucur sa pot fi de ajutor cititoarelor mele!

      Ștergere
  3. Plimbarile in parc si statul in natura si eu il asociez pantalonilor :)
    E tare draguta selectia.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac posetele, sunt de fapt fan posete

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima tinuta imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere