marți, 21 mai 2013

Probleme financiare?

Probleme financiare nu mai sunt un lucru de ascuns in zilele noastre.Taierile salariale sau chiar si preturile crescute, au facut ca resursele noastre banesti sa se risipeasca mult mai repede decat am fi preconizat, si cum este si normal, de la luna la luna este din ce in ce mai greu sa ne ducem traiul asa cum ar trebui.
Solutii desigur sunt, insa si timp ne trebuie.Eu ca studenta, nu imi pot permite mai mult de un job part time.Absentele pe care le-as face impartindu-ma intre doua locuri de munca ar insemna o cheltuiala in plus nejustificata, si examene pierdute...

Insa ce ne facem in situatiile critice cand avem nevoie de bani si majoritatea prietenilor se fac nevazuti?
Se spune ca prietenul la nevoie se cunoase, insa depinde si de nevoie...
Nu doar o data a trebuit sa ma imprumut de o anumita suma de bani si nu am avut efectiv de unde sa o iau, pentru ca nimeni nu mai este disponibil sa ofere bani fara garantia ca vor fi inapoiati in mai putin de 48 de ore integral, asa ca metoda cea mai sigura este o casa de amanet.Si cum de felul meu sunt o persoana orgolioasa, nu pot apela la rude.Ma simt rusinata pentru ca ma aflu intr-o astfel de situatie, asa ca drumul pana la un amanet, este chiar mai simplu.Nimeni nu ma cunoaste, nimeni nu imi stie probleme, si amanetarul imi ofera suma dorita in doar cateva clipe.

V-as putea face o lista intreaga de avantaje, insa esentialul este ca poti avea in cateva ore banii de care ai nevoie doar completand un contract.
De aici si motivatia mea de a imprumuta bani doar atunci cand am nevoie, cu ajutorul unui amanetar profesionist.Cred ca oricine are in casa o bratara sau un lant de aur sau de argint, cu valoare sentimentala la care nu ar vrea sa renunte, doar pentru niste bani.Ei bine, nici nu este nevoie!O casa de amanet profesionista,  cumpara argint, aur si alte bunuri de valoare, insa va ofera posibilitatea de a le recupera in timp, platind o mica dobanda doar in momentul in care doriti sa il rascumparati, si fara alte obligatii.

Norocul meu este ca in adolescenta eram o mare fana a bijuteriilor de argint si am reusit sa strang o colectie impresionanta de briz-brizuri, insa acum, nu mai sunt la fel de atrasa de acest metal, si pentru ca imi este usor sa renunt la obiecte ce nu le mai folosesc, ma indrept spre orice amanet cu anuntul Cumpar Argint pentru ca sunt sigura ca vor fi corect evaluate, mai ales ca un astfel de loc este dotat cu un cantar electronic de o buna calitate si mi se va oferi un pret decent pe cele vandute.Desigur, nu imi doresc sa fiu pusa in aceasta situatie, insa stiu ca la nevoie, aceasta solutie este una dintre cele mai potrivite!Ganditi-va ca nu este nici o rusine sa intrati intr-un amanet.Acolo va gasiti in calitate de vanzator, si este locul cel mai indicat pentru valorificarea bunulor voastre la nevoie.

6 comentarii:

  1. Nu am apelat niciodata si nu intentionez, prefer sa-mi micsorez nevoile si alte cheltuieli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Mihaela ca si eu am facut acest lucru, insa am avut nevoie urgenta (pentru a plati o absenta pentru a putea intra in examen) toti au dat bir cu fugitii :(

      Ștergere
  2. Ai griSi aici în ja! Nu crede pe toata lumea! Si aici în Olanda se cumpara aur si argint la greu, numai ca pretul este atat de variabil ca te poti pacali! Opinia mea este sa nu-l vinzi pe tot! Strictul necesar, daca altfel nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie, nu vand totul :D
      Ar fi o prostie sa renunt la tot ce am.Doar strictul necesar pentru a iesi din impas.

      Ștergere
  3. Poate ca am idei preconcepute insa mi-ar fi teama sa intru intr-un amanet. Mi-ar fi teama sa nu fiu inselata si mai ales mi-ar fi teama ca nu o sa mai gasesc obiectul atunci cand vreau sa-l rascumpar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca e teama nefondata.
      Prima oara cand am intrat intr-un amanet, si eu m-am simtit putin stingherita...nu am avut eu probleme ci colegul meu de banca, si a lasat pentru o zi laptop-ul pentru ca nimeni nu vroia sa ii imprumute suma de 100 de RON cat sa plateasca caminul, si la amanet au fost foarte rapizi.A doua zi cand i-au intrat pe cont banii de la parinti l-a raspcumparat, si nu a platit nici dobanda pentru ca a fost ridicat in timp scurt :)
      Chiar mi s-a parut ok si de atunci nu imi mai este frica sau rusine sa apelez la astfel de servicii.

      Ștergere