luni, 27 mai 2013

Produsele care imi salveaza tenul la nevoie!

Cand am probleme cu tenul, si nici un produs cosmetic nu isi gaseste locul pe pielea mea, apelez cu incredere la 3 mici ajutoare, care au efecte imediate :)

Desi nu sunt niste produse cosmetice scumpe, cele trei de mai jos sunt baza mea.




Atunci cand imi apar iritatii, cosuri sau ma "ard" de la soare, primul meu ajutor este desigur o cana cu ceai de musetel (pe care am uitat sa o includ in poza) cu ajutorul caruia aplic prin tamponare comprese pentru curatarea tenului si calmarea iritatiilor.

Dupa acest procedeu, aplic masca de la Farmec cu aloe vera si ceai verde, si dupa ce clatesc, aplic alifie de galbenele intr-un strat fin, pe care o alternez o data la 3 zile cu alifia de aloe vera.
Dupa aceasta "cura" tenul meu este vizibil mai luminos, mai curat si se simte bine!
Nu stiu insa daca si pentru voi este buna aceasta rutina, si nu va pot recomanda sa o incercati, dar nu cred ca sunt produse care va vor face rau.Poate doar daca sunteti alergice la extractul de galbenele :)
Costul celor 3 produse (si cu tot cu plicutele de ceai) este de 10 RON.

Astept sa imi spuneti care sunt produsele sau leacurile pe care le folositi voi cel mai des pentru a salva un ten capricios.

6 comentarii:

  1. lovely
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  2. Unguentul de galbenele nu lipseste din frigiderul meu.
    De celelalte produse acum aflu si retin recomandarea ta!

    Eu folosesc masca cu aspirina: daca-si arata vreun monstrulet coltii, dizolv o tableta de aspirina intr-o linugrita de apa si aplic pasta formata pe cos; las pana se usuca; il sperie!:)) Crema Mebra cu vitamina A mi-a mai fost de ajutor in ultima vreme in acelasi scop.

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, o sa mi le iau si eu :)
    Multumim pentru articol:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Unguentul de galbenele ma ajuta si pe mine foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceaiul de musetel e cel mai bun calmant si antiiritant pe care l-am incercat. In afara de asta n-am mai incercat nimic, pentru monstruletii care-mi mai ies pe fata Brevoxil era scaparea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu folosesc acest produs , este de mare autor

    RăspundețiȘtergere