luni, 13 mai 2013

Random

Nu stiu dragelor cum este la voi, insa  la mine, parca timpul trece zburand!
Mi-as dori sa pot in fiecare zi sa va pot scrie review-uri despre diferite produse, noi outfit-uri (pentru ca in sfarsit am prins curajul de a face poze!), si daca v-as arata o poza cu biroul meu in acest moment, cred ca veti spune ca sunt nebuna si ca raftul de carti este imens!

Ei bine, in urma cu ceva timp v-am spus ca mi-am gasit acel ceva, care sa ma intregeasca, si acum este momentul sa demonstrez atat mie cat si celorlalti ca pot excela in domeniul pe care mi-l doresc si ca pot fi eu, indiferent de alegerile facute, mereu puternica si cu fruntea sus.Niciodata nu m-am lasat doborata de situatii, si am gandit ca asa imi este dat, si poate am facut si greseli incercand sa ma prind de unele lucruri ce nu erau sa imi fie date mie, insa acum ca stiu ce vreau, nu voi lasa nici o oportunitate sa imi scape.


Vreau sa multumesc tuturor cititorilor mei pentru ca imi sunt alaturi!Am descperit noi fete zilele acestea, si mi-am propus ca maine, intr-o pauza de studiu, sa imi fac curat nu numai in blogroll, care de altfel, este putin cam haotic, ci si in postari.Vor urma o serie de review-uri, wishlist-uri si alte descoperiri.

Ma gandesc sa organizez si un concurs, in luna iunie, pentru cateva fete dragi mie, dar acum se afla la stadiul de plan.Mi-am pus cuvinte cheie si multe post-uri in agenda, si sper ca luna aceasta sau cea viitoare, sa fie toate finalizate.

Va doresc dragelor o saptamana cat mai usoara, si va multumesc pentru tot sprijinul acordat!
O parte dintre voi, m-ati sustinut mereu, si va sunt datoare pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le-ati spus la nevoie.Alaturi de voi am invatat sa ma ridic, sa fiu puternica, si sa privesc mereu spre inainte...




7 comentarii:

  1. :) Mi-a ajuns la suflet postarea asta!

    Draga Ana, ma bucura sa aud ca ti-ai gasit calea, ca ai descoperit ce doresti, ce te reprezinta!

    In privinta blogului, asteptam cu multa rabdare toto ceea ce ai in plan, iti doresc concentrare, spor, senzatia aceea ca lucrurile merg ca de la sine si ca "se leaga", multumire sufleteasca!

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh, si eu vreau sa dedic mai mult timp blogului, sa fac mai multe pentru el...cat am fost in cocnediu l-am lasat de izbeliste. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce postare dulce!:)Te pup,succes cu facutul ordinii si scris;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana eu iti multumesc pentru timpul pe care il dedici blogului, pentru ideiile pe care "le-am furat" de la tine, pentru postarile de suflet, pentru review-uri si cate si mai cate. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place optimismul sub care ai scris aceasta postare. Tine-o tot asa rezultatele bune nu vor intarzia sa apara.
    Te invit la concurs. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti optimista vad. Frumos ai spus despre planurile tale. E bine sa faci ordine in toate, ti se limpezesc gandurile. Spor la "curatenie".

    RăspundețiȘtergere