vineri, 24 mai 2013

Review-balsam de par

Cand am fost in Belgia, magazinele Kruidvat, erau raiul pentru mine!Sunt pline de cosmetice, si tot acolo am gasit si produsele Gosh si multe altele care m-au facut sa suspin...
Insa dintre toate, raionul meu preferat a fost cel destinat ingrijirii parului.De cele mai multe ori m-am orpit sa inspectez balsamurile de par si diferite serumuri, insa in afar de cele care se gasesc si la noi, nu am gasit nimic interesant, asa ca m-am limitat doar la acest balsam.




Desi se lauda ca lupta impotriva parului deshidratat si care se electrizeaza, nu face acest lucru.Este doar o idee hidrantant, insa dupa ce parul se usuca, lasa se senzatia de par imbacsit si plin de reziduri, chiar daca se insista cu clatirea.

Efectul impotriva parului ce se electrizeaza, nu l-am vazut.L-am consumat doar pentru ca parfumul sau era foarte placut, si nu era sintetic.Nu are un pret foarte ridicat (cred ca pana in 2 euro) insa ma bucur ca nu am dat mai mult pe el, pentru ca pana si cel de la Garnier din gama Natural este mai ok.

Voi dragelor, ce metode de imblanzire a firelor rebele aveti?

11 comentarii:

  1. Lantul de magazine Kruidvat pana in 2002 a fost ok, produsele lor fiind bune dar dupa aceea a fost preluat de "Hongkong-Chinese A.S. Watson Group" si a devenit chiar o amestecatura fara gust! Pacat desi produsele de firma sunt inca mai ieftine la ei!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu am stiut :( chiar ca erau mai ieftine la ei fata de alte magazine de acest gen..

      Ștergere
  2. ser de la boots ...imi imblanzeste firele rebele si varfurile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff, daca as avea banuti acum as fugi sa il iau.Am auzit numai cuvinte de lauda despre el de la colegele mele.

      Ștergere
  3. http://stylescrap-khusbu.blogspot.com/2013/05/international-giveaway.html

    CHECK OUT MY INTERNATIONAL GIVEAWAY . I INVITE YOU TO TRY IT.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana acum n-am gasit nici un balsam care sa imblanzeasca firele rebele. Ceea ce ma ajuta pe mine este un produs de la tigi (small talk). Chiar daca nu-mi place sa-mi mai dau cu alte chestii pe par dupa ce se usuca pe el il accespt pentru ca face parul stralucitor, frumos mirosit si in plus potoleste firele electrizate din varful capului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandesc sa incep o cura cu ulei de cocos si ulei de masline.Ma gandesc si la faptul ca este posibil sa fie deshidratat..

      Ștergere
  5. Frizz e si parul meu si mi-ar prii chestia de mai sus... ai o nominalizare de la mine http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Mihaela, nu imi aminti!si al meu are momente si greu ma descurc cu el...

      Ștergere