marți, 28 mai 2013

Review BB-Cream Holika

Produsul de astazi, este unul foarte indragit de mine, insa nu numai pentru ca vine de la draga de Simona, ci si pentru ca si-a castigat toate meritele si laudele!

Este vorba de BB-Cream-ul de la Holika, cu SPF 30 si face parte din gama Clearing cu ulei de ceai verde care ofera atat un bun control asupra excesului de sebum, dar si purifica tenul.



Daca nu as sti ca este un BB-Cream, as spune ca este cel mai puternic fond de ten incercat de mine vreodata, si ca mai vreau!Da, vreau sa incerc si celelalte variante, mai ales pe cel din gama Moisturising.

Insa pana atunci, acesta va ramane preferatul meu!
Are o putere de acoperire absolut incredibila!Va spuneam mai demult, ca pe obraz mi-au ramas semne destul de mari ale unor cosuri, si fondul de ten normal pe care il folosesc in timpul liber, nu acoperea in intregime, ramanand puncte rosiatice in locurile in care aceastea erau cele mai vizibile.
Acesta insa, le acopera perfect, si nu ramane acel aspect pudrat sau de var pe care multe alte produse destinate acoperirii imperfctionilor o ofera.Din fericire, este si un produs hidratant, si care nu face tenul sa luceasca nici dupa 2-3 ore de la aplicare.Clar este o minune acest produs pentru fetele care sunt in cautarea unul produs rezistent, cu o putere de acoperire mare si rezistenta la transfer.

In momentul in care l-am scos din tub, m-am speriat putin, pentru ca parea destul de inchis pentru mine, insa o data ajuns pe ten, se adapteaza nuantei tenului, insa cred ca nu chiar atat de mult precum mi-as dori.Este din pacate putin prea alb pentru unele persoane, cu tenul masliniu.Pentru mine este perfect, dar numai in perioada iernii si a primaverii, pentru ca vara, ma prinde soarele repede, si doar amestecat cu un fond de ten intr-o nuanta mai inchisa poate fi cat de cat acceptabil.Am incercat desigur aceasta varianta, si clar este mai ok daca nu doriti sa aratati ca un zombi in mijlocul verii :)

Din ce am citit pe internet, acest BB-Cream este recomandat tenului gras.Eu am tenul mixt, cu tendinta puternica de ingrasare in zona T si nas, si da, si-a facut treaba.Eu nu folosesc pudra deloc, si daca nu am simtit dupa 4 ore de purtare nevoia de a ma sterge de surplusul de sebum, inseamna ca e ok, nu?Si aspectul este fin, de ten sanatos, mat si fresh.

Si sa nu uit sa va mai spun ca nu merge blenduit chiar usor, s-au cel putin eu trebuie sa folosesc mereu inainte  de aplicarea sa, un strop de crema pe obraji pentru ca el sa se intinda cat mai bine.Oricum, chiar si fara o crema, nu se aduna in liniile fine, insa se intinde foarte greu, si raman zone "descoperite".

Vreau sa ii multumesc Simonei pentru ca mi-a oferit sansa de a incerca acest produs.Mi l-am dorit din toata inima, si nu imi pare rau ca il am!Ba chiar ma face sa mai vreau produse de la Holika si pe viitor.Acum il folosesc foarte putin, pentru ca pana voi itnra eu iar in posesia celui de al doilea tub, vreau sa fiu sigura ca imi va ajunge!

Voi ce spuneti dragelor?Ati incercat acest BB-Cream?V-a placut?

5 comentarii:

  1. Ce mult ma bucur ca-ti place! Eu m-am bucurat cand am vazut nuanta prima data, eram sigura ca imi va fi buna, insa ajuns pe ten, mi-am dat seama ca e mult prea deschis. E ciudat din punctul asta de vedere si rau imi pare ca nu se gaseste si in alte nuante. Acum il folosesc in combinatie cu un fond de ten mai inchis si e foarte ok si asa, dar mi-ar placea sa ma pot bucura de textura sa nediluata. :P
    Sa-l folosesti cu placere, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit multe pareri pozitive despre acest produs. Oare acum se gaseste de cumparat si la noi?

    RăspundețiȘtergere
  3. L-as incerca, dar ar fi mai usor accesibil la noi. Te astept si pe blogul meu, daca vrei ne putem urmari reciproc sau adauga in blogroll. Let me know! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Uite cum se confirma faptul ca, la majoritatea produselor, la 100 de persoane multumite exista si cei care contesta produsul! Am in draft review la acest BB Cream, cand il vei citi vei crede ca vorbesc despre un altul!:)) Mie nu mi-a priit deloc, nu ne-am inteles oricate sanse i-am acordat.

    Ma bucur pentru faptul ca tenului tau i se potriveste, ma bucur ca macar pentru unele persoane face ceea ce promite caci astfel reusesc sa-l vad cu ochi mai buni!

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu stiam de acest produs, good to know :)

    RăspundețiȘtergere