vineri, 31 mai 2013

Review Crema cu extract de caviar Avon

O crema, un gand, o fata draga si putina emotie...iata ingredientele magice perfecte pentru o reteta de succes!Uneori stau si ma gandesc cu bucurie la faptul ca Dumnezeu mi-a dat exact ce nu am visat si poate mi-am dorit, si poate chiar mai mult decat meritam...m-a inconjurat numai de oameni cu suflet cald, cu prietene mereu acolo la nevoie, si Andreia nu este exclusa din aceasta categorie!

Mai demult, am vazut pe blogul ei un review...eu nu sunt chiar o fana impatimita a produselor de la Avon, insa marca Planet Spa a fost una dintre cele mai indragite de mine, si cum am vazut la ea acest produs, am si oftat si ma tot gandeam cum sa fac rost de ea, pentru ca 1 la mana: nu imi plac reprezentantii (am avut o cearta o data cu o doamna care nu intelegea faptul ca eu nu sunt facuta pentru aceasta munca (de a fi reprezentant al unei firme de cosmetice, pentru ca pur si simplu, nu am acel ceva care face pe oameni sa cumpere de la mine, si nici nu stiu sa imi vand produsul) si ma tot urmarea in incercarea ei de a ma aduce sub echipa ei, si 2: in semn de protest, nu am mai deschis un catalog de acest gen tocmai pentru a nu starni polemici sau a ma lua la cearta cu unele fete care afirma sus si tare ca sunt cele mai bune produse, hai sa-ti arat etc.Cred ca stiti povestea....


Dar sa revenim, pentru ca tind sa ma lungesc inutil..:)
Andreia, nu a fost cuminte si imbracand hainuta de "iepuras" a trimis in dar de Paste aceasta crema!
Stiti ce fel eram cand m-a sunat mama si mi-a spus ca am colet de la ea?!...ma uitam ciudat la aviz, nu intelegeam ce se intampla, ba chiar am crezut ca e o greseala ceva :)) si cu riscul de a deschide o bomba, am intrat in oficiul postal, si am deschis cutia cu grija.Buuun, ma gandesc eu, ceva nu e in regula, si abia dupa ce am dat de biletel (care il pastrez pentru mine, of course!) am inteles ce se intampla...
Si dupa 20 de minute de topaiala si zambete, am ajuns acasa, am inceput procesul de demachiere si am aplicat crema cu extract de caviar!




Primul impact dupa ce am deschis capacul  si am indepartat folia de protectie, a fost mirosul superb!Cred ca produsele Planet Spa sunt unele dintre cele mai frumos parfumate produse de la Avon si mereu imi vor incat simturile...Nu cred ca este un miros care se poate asemana cu ceva anume, insa cred ca aduce putin, doar o idee cu gama cu minerale de la Marea Moarta.


Consistenta este foarte lejera, lichida, asemanantoare unui gel.Imi place ca in compozitie sunt nist emici particule stralucitoare movii, care ilumineaza tenul.Din fericire, nu mi-a cauzat nici o neplacere, si se comporta ok.Si se absoarbe foarte rapid, si nu lasa senzatia de piele grasa sau tocmai data cu o crema...
Nu stiu daca se va consuma rapid.Avand in vedere ca este foarte lichida si ca se intinde cu usurinta pe piele, cred ca va ajunge un timp indelungat pentru folosire.

Iti multumesc Andreia pentru aceasta surpriza frumoasa!Uneori ma cert cu mama din cauza ei pentru ca nu o las sa o foloseasca :) Sper sa ma pot revansa fata de toate fetele care s-au purtat frumos cu mine, pentru ca meritati si mi-ati adus mereu zambetul pe buze!

6 comentarii:

  1. nu am testato dar as vrea sa o incerc ,pacat ca nu fac si monstre ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca un astfel de gest iti lumineaza ziua, saptamana, luna... Foarte, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine spus, tot anul!Pentru ca de fiecare data cand o folosesc, ma gandesc la gestul Andreiei :D

      Ștergere
  3. Un gest foarte frumos si ma bucur pentru tine ca esti ingonjurata doar de oameni buni. Eu una sunt convinsa ca si mie mi-ar placea acesta crema , inca de cand am vazut poza si am remarcat consistenta ei usoara. Imi plac astfel de creme , aproape lichide. Sa o folosesti cu drag.


    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria!
      Da ai dreptate, sunt inconjurata de oameni buni!
      Cat despre crema, da, este foarte usoara si cu un parfum pur si simplu genial!

      Ștergere
  4. Am folosit-o si eu si iti da o senzatie foarte placuta pe piele. Intr-adevar, este foarte usoara si revitalizanta.

    RăspundețiȘtergere