vineri, 24 mai 2013

Review crema de maini Dove

Saga produselor Dove continua cu o crema de maini pe care am primit-o de la matusa mea care stie cat de mult imi place sa am grija de pielea mea si cum sunt mereu deschisa catre noi experiente!
Chiar daca gelul de dus cu unt de shea nu se numara printre preferatele mele, de data aceasta, crema este foarte ok si cred ca o voi achizitiona pe viitor cu mare incredere!



Nu este la fel de grasa precum crema de maini Alexandra de la Hofigal, insa este perfecta pentru aceste zile de vara.

Parfumul sau este acelasi cu al sapunului clasic Dove, si evident, este reprezentant al acestei marci, si da, este un produs cu o putere mare de hidratare care insa, nu face ca mainile sa fie unsuroase pentru ca intra rapid in piele.

Imi place mult consistenta sa usoara, si faptul ca mainile imi raman placut parfumate un timp indelungat, si ca pielea mea este moale si catifelata ca pielea de bebelus!

Am o colega care a observat diferenta atunci cand curioasa de manichiura mea, mi-a luat rapid mana si a exclamat ca am mainile foarte moi si placute.Secretul este desigur aceasta crema.

Fata de crema Alexandra, este mult mai lejera, si cred ca merge aplicata fara probleme ziua, insa seara desigur tot la cea dintai apelez pentru siguranta!

Voi cum va ingrijiti mainile dragelor?Ce creme de maini folositi cel mai des?


3 comentarii:

  1. Si eu am aceasta crema si imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de obicei folosesc pe post de crema de maini orice crema de fata care nu-mi prieste sau pe care nu vreau sa o aplic pe ten. Dar bineinteles ca am mereu si minim 2 creme de maini si le rotesc pe toate in functie de necesitate. Crema de maini Alexandra e si pe lista mea de cumparaturi. Tare mult imi doresc sa o incerc. Acum am adaugat-o si pe cea de la dove :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca cel mai mult imi place cea cu arnica, Yves Rocher!
    Apoi, am descoperit recent una de la Geroccosen, cu miere si aloe vera...

    Kisses, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere