joi, 16 mai 2013

Review gel de dus Dove Pampering

Desi in general produsele Dove sunt pe placul meu, si cand e vorba de produse destinate ingrijirii corpului sunt cele la care apelez cel mai des, acest gel de dus nu este chiar preferatul meu.

Sapunul din aceeasi gama, vi l-am prezentat zilele trecute, insa fata de el, acest gel de dus este total diferit.
Desigur, mirosul este acelasi, insa ce nu ma multumeste deloc la el, este faptul ca nu face spuma...
M-am chinuit la fiecare dus sa fac putina spuma, insa consistenta sa cremoasa, presupun ca nu permite acest lucru.Pus pe un burete, pare sa fie ok, insa nu este spuma atat de bogata precum ma asteptam.

Un alt lucru ce m-a dezamagit, a fost ca nu ofera acea senzatie de hidratare pe care o promite.
Varianta clasica insa este cu mult mai ok, deci chiar nu inteleg unde este problema.In afara de parfumul plact, nu cred ca m-ar atrage acest produs pe viitor.


Voi ce alte produse marca Dove folositi?Ati incercat acest gel de dus?Daca da, v-a placut sau nu?

20 de comentarii:

  1. Chiar acest gel de dus de la Dove nu l-am incercat! Cu multa vreme in urma, foloseam gelurile de dus de la ei si-mi placeau; de ce nu le-am mai cumparat? Asa a fost sa fie, pur si simplu, am mers pe alte cai...Dar as mai cumpara, la o adica!

    Folosesc continuu sapunurile Dove, in special cel simplu, cu albastru inchis pe ambalaj, Cream bar (parca!)...e preferatul meu! Sunt si altele extrem de placut parfumate (comparativ cu acesta), dar mai putin eficiente (asa le percep eu)...

    Multumim pentru review!
    Pupicei, Ana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact aceeasi parere o am si eu Ilda!
      Acel sapun Cream Bar este intr-adevar cel mai bun dintre toate si eu il folosesc des.

      Ștergere
  2. Sincera sa fiu nu am folosit niciodata geluri de dus de la Dove. De mirosit cred ca si eu ca miroase bine, ca doar este cu vanilien :D Imi pare rau ca nu esti atat de incantata de el.

    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa iti para rau :)
      DIn pacate, acesta are doar mirosul placut, pentru ca hidratarea nu este cea promisa si nici spuma sa nu ma incanta (care apropo, nu este!).
      Pupici!

      Ștergere
  3. De la soacra'mea am folosit candva gel de dus si era ok, sa spunem. Oferea senzatia de piele fina pe moment insa alcoolul din compozitie usca pielea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de vaianta Invisible Care sunt foarte multumita!Este chiar mai bun decat acesta si am simtit pielea foarte hidratata si fina.

      Ștergere
  4. Da am folosit acest gel DOVE si-l voi mai folosi,deoarece imi incanta si-mi rasfata pielea.Nu-mi da mancarimi si alergii ca alte geluri de dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde defiecare tip de piele...
      eu insa nu il voi cumpara iarasi, insa raman fidela sapunurilor Dove care sunt foarte ok!

      Ștergere
  5. I don´t try it, but i love Dove products.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  6. folosesc geluri de la dove si sincer sunt pe placul meu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne vei spune si parerea ta despre ele! :)

      Ștergere
  7. Multumim de review!
    n-am folosit geluri de dus dar am folosit sapun si deodorant solid,m-am impacat bine cu ele :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. De la Dove obisnuiam sa folosesc geluri de dus si crema de corp pentru ca erau accesibile si se gaseau in magazin. De cetiva ani insa am inceput sa testez alte si alte produse astfel ca a trecut ceva vreme de la ultima experienta. Ca sa fiu sincera imi e dor de mirosul de dove asa ca o sa-mi mai cumar si eu un gel de dus de la ei in amintirea vremurilor apuse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca Dove are un parfum specific, insa am momente in care il displac total!
      Cel mai recent am incercat gelurile de dus Cien din Lidl si le ador!

      Ștergere
    2. Da, un lidl imi lipseste grav. Nu vor sa construiasca unul care sa fie si in drumul meu :(

      Ștergere
  9. Te invit la un tag pe blogul meu:
    http://blogulpandorei.wordpress.com/2013/05/17/tag-my-perfect-imperfection/

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am incercat pe acesta. Mie imi plac gelurile de dus de la Dove.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar vreau sa incerc acest gel de dus!

    RăspundețiȘtergere