miercuri, 22 mai 2013

Review gel de dus L'occitane

Gelul de dus de la L'occtane cu ulei de migdale este un produs destinat ingrijirii corpului, luxuriant si cu un parfum deosebit.Consistenta sa este lichida, insa nu atat de lichida incat sa se piarda mult produs pe burete.
Spuma este densa, placuta si intens aromata!

Imi place culoarea sa aurie, care ma face de fiecare data sa ma gandesc ca nu este doar un gel de dus, ci un "aur" lichid!Imi rasfata pielea, si o lasa hidratata si fina.




Din pacate pretul acestui produs este putin cam piperat pentru bugetul meu de studenta, insa cred ca o data la ceva timp, merit un astfel de rasfat!

Voi ati mai incercat produsele L'occitane?

18 comentarii:

  1. cred ca e minunat.. :D
    sa stii ca meritam si noi din cand in cand sa ne rasfatam..:D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Diana, insa din bugetul de student, greu ne rupem un banut pentru un astfel de rasfat...:(

      Ștergere
  2. Parca-i simt mirosul pana aici .Nu le-am incercat produsele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, sa stii Aurelia ca parfumul este deosebit.
      Sper sa ai pe viitor ocazia sa le incerci :)
      Te-am pupat si sper ca esti bine!

      Ștergere
  3. Am avut uleiul de corp din aceeasi gama si crema de corp. De la l'Occitane imi plac enorm produsele, insa tot asa....preturile sunt cam maricele si nu optez pentru ele foarte des :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect...cred totusi ca voi face un sacrificiu curand, si voi mai lua un gel de dus.
      Mi se pare cu mult mai hidratant decat Dove (pe care il folosesc cel mai des in materie de produse pentru ingrijirea zilnica)...
      Pupici!

      Ștergere
  4. stiu cum miroase si cred ca odata pe an se merita sa ne rasfatam trupul cu asa minunatii ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, poate ne vei spune si parerea ta! :)
      Asteptam cu interes, si daca esti de acord, te pot ajuta sa scrii un review pe care il voi publica pe blogul meu :)
      Pupici!

      Ștergere
  5. :) Imi amintesc ca am incercat o lotiune tonica L'Occitane, castigata la un concurs; bun produsul!
    Sigur e grozav gelul de dus, multumim pentru review!

    Kisses, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte fain gelul de dus!
      Mi-as fi dorit sa fi scris mai multe despre el, insa sunt cam in pana de idei, insa esentialul sper ca am reusit sa il surprind.
      Te pup Ilda!

      Ștergere
  6. Nu cred ca am avut niciodata un produs l'occitane iar acum ca ma gandesc imi cam pare rau. Gelurile de dus sunt de incercat cred eu pentru ca par foarte luxuriante. Iar despre cremele de maini am auzit doar vorbe de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, eu am avut cateva mostre de creme de maini insa nu am fost chiar atat de incantata de ele.Erau fie prea grase, si lasau pelicula pe piele care se absorbea foarte greu si lucea inestetic.Cred ca si din cauza ca majoritatea mostrelor pe care le-am avut erau cu unt de shea...

      Ștergere
  7. Nu am mai incercat, insa mie imi place mult aroma de migdale. Il voi mirosi si eu cand voi avea ocazia, cine stie, poate imi va face cu ochiul.

    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am avut in trecut contact cu uleiul de migdale, insa ele in general imi plac!Mai ales in iaurturi sau prajituri...
      Cat despre gel de dus, este foarte foarte frumos parfumat, insa nu atat incat sa iti faca rau.Este un parfum placut care inspira calmitate si rasfat :)

      Ștergere
  8. am avut un parfum L'Occitane , l-am adorat :) geluri de dus nu am incercat

    RăspundețiȘtergere