joi, 16 mai 2013

Review produse Cosmetic Plant

Desi nu am mai spus pana acum, produsele Cosmetic Plant sunt preferatele mele.De ani de zile folosesc acelasi demachiant, si aceeasi crema, si de data aceasta m-am abatut putin de la ritualul meu, si am folosit o noua crema si desigur, si un nou demachiant, insa de la aceeasi firma.

Astazi insa vreau sa va vorbesc despre crema, pentru ca este una care merita laude.

O folosesc zilnic de cand am primit-o, si sunt foarte multumita de efectele sale asupra pielii mele.

Crema hidratanta de zi cu musetel, seamana la compozitite cu cea de la Apidermin, fiind foarte densa, si la primul contact m-am speriat putin, pentru ca am tenul mixt si am crezut ca nu se va potrivi nevoilor mele, insa  spre deosebire de Apidermin, este un produs foarte lejer, care se absoarbe rapid in piele.

Mirosul este foarte subtil, si nu persista pe piele, fiind usor asemanator cu florile de musetel din gradina.



Ce imi place insa cel mai mult la acest produs, este faptul ca lasa pe piele un strat fin, peste care se aplica fondul de ten cu mare usurinta.Eu de felul meu, nu aplic baza pentru machiaj, si o crema foarte light imi este de ajuns.

Ambalajul este clasic, simplu si de tip borcanel, pe care gasim o eticheta simpla, si data expirarii.
Restul detaliilor despre produse, sunt inscriptionate pe cutia produsului.



Cremă hidratantă de zi cu extract de muşeţel, alantoină şi vit. E şi A (50 ml)

Crema conţine extract de muşeţel cu proprietăţi calmante, emoliente, antiseptice şi epitelizante, care împreună cu alantoina ajută la restabilirea funcţionării normale a epidermei sensibile. Formează pe piele un film ce se opune pierderilor de apă din celule. Protejează tenul de agresivitatea factorilor de mediu şi a fardurilor, constituind o bază perfectă pentru machiaj. Hidratantă şi protectoare asigură pielii un aspect îngrijit, proaspăt şi catifelat. Se aplică dimineaţa pe pielea curată a feţei, gâtului şi decolteului după utilizarea Laptelui demachiant şi a Loţiunii cu extract de muşeţel. Pentru rezultate optime se recomandă folosirea în combinaţie cu Crema antirid din aceeaşi gamă

Ingrediente:
Aqua, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Isopropyl myristate, Stearic acid, Cetyl alcohol, Lanolin, Potassium cetyl phosphate, Chamomilla Recutita extract, Tocopheryl acetate, Glyceryl stearate, Retinyl acetate, Allantoin, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, BHA.
**Informatii preluate de pe site-ul Cosmetic Plant.**
Voi ce creme de zi folositi dragelor?Ce alte produse Cosmetic Plant folositi?

5 comentarii:

  1. Foarte interesanta postarea! Ma mir de desi este densa se absoarbe atat de repede.
    Sa o folosesti in continuare cu placere, ana.

    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria!
      Si eu am ramas surprinsa de aceasta crema, tocmai pentru ca acest gen de consistenta nu se absoarbe cu usurinta.

      Ștergere
  2. imi plac si mie , le folosesc cu drag nu numai acestea , si altele de la Cosmetic Plant !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca nu am folosit nimic de la ei. Am o crema de maini, dar inca nu am inceput-o.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tenul meu gras nu accepta alte creme pe timp de zi in afara de crema cu protectie solara(asta daca vreau sa arat ca un om si nu ca un bec ambulant). Seara e momentul in care imi hidratez si tratez tenul de diversele probleme pe care le are.

    RăspundețiȘtergere