miercuri, 29 mai 2013

Review produse Farmasi

Nici nu imi dau seama cand trece timpul atat de repede, pentru ca abia imi fac timp sa fac pe ici pe colo cate un review.Oricum, luna Iunie este clar una in care abia voi putea sa respir si sa ma bucur de lucrurile care imi plac cel mai mult, insa rasplata care ma asteapta, este una mai mult decat meritata.

Produsele Farmasi si-au asteptat review-ul de cateva luni, si astazi cand am regasit pozele in folder, am zis ca este momentul!



Cele doua rujuri mi le-am achizitionat eu, anul trecut din mall din Iasi, si va spun sincer ca sunt cele mai cremoase si cele mai rezistente rujuri din lume!Ah, sa nu uit de gradul mare de pigmentare!
Cel din dreapta, este foarte intens, de culoarea zmeurei, si perfect atat pentru un machiaj mai nude cat si pentru unul intens pentru ca nuanta este calda si foarte versatila.

Primul ruj, este insa intr-u nuanta mai nude, asemanatoare culorii naturale a buzelor.Este foarte placuta si cred ca este cel mai purtat ruj al anului pentru ca mi-a fost cel mai usor de asortat.
Cred ca face parte din gama rujurilor cu efect de marire a buzelor (nu stiu cum se numeste gama cu exactitate pentru ca eticheta s-a sters complet de pe ambele rujuri) pentru ca se simt usoare piscaturi si o senzatie de racorire dupa aplicare.

Despre pudra iluminatoare, se asemenea, am numai cuvinte de lauda!Nu doar ilumineaza, ci si ofera o usoara coloratie pometilor.Foarte subtila si cu o usoara tenta trandafirie, este pefect pentru machiajul zilnic natural, oferind nu numai stralucire naturala ci si prospetime!Este o pudra pentru tot corpul, din ce imi aduc eu aminte, insa o folosesc exclusiv pentru conturul pometilor, atunci cand nu doresc blush, ci doar un strop de culoare in obraji in zilele calduroase.

Eu sunt foarte multumita de produsele Farmasi, si cred ca si fana cu numarul 1 al acestui brand.Imi doresc foarte mult sa incerc si un rimel, si un luciu de buze pentru ca nu am avut ocazia sa le incerc nici macar la stand, insa sunt sigura ca sunt la fel de bune ca si rujurile si ojele care pana acum, nu m-au dezamagit!


7 comentarii:

  1. De cand imi tot spun ca voi incerca produsele Farmasi. Au fost comercializate o perioada rujurile de un magazin din orasul meu insa am ratat momentul, acum nu mai sunt. Am tot spus ca dau comanda pe net, n-a venit momentul prielnic.:)

    Imi plac nuantele ambelor rujuri!
    Pupici, Ana!

    P.S. Astept mail cu adresa ta...

    RăspundețiȘtergere
  2. I don´t know the brand mas i love the colors.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  3. De la ei am incercat doar o oja .M-ai făcut tare curioasa in privinta pudrei iluminatoare .

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre rujurile farmasi am auzit doar lucruri bune si totusi pana acum nu le-am incercat. E un stand in auchan in milari insa e cam golas si-n plus mereu sunt grabita cand trec pe acolo. Poate ca ar trebui sa ma opresc sa mai testez si altceva de la ei in afara de oje. De un rimel as fi si eu curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu iubesc produsele farmasi! Nu am incercat nici un ruj pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase sunt nuantele rujurilor :) prima imi place mai mult :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase nuantele de ruj! Si eu am de la ei un BB cream care imi place foarte mult, cateva oje si o pudra compacta.Sunt multumita de toate!

    RăspundețiȘtergere