miercuri, 29 mai 2013

Review rimel Yves Rocher

Cand este Ana cea mai fericita?!Atunci cand are un nou rimel desigur!Daca nu port rimel, ma simt stearsa, si cred ca senzatia se adanceste din ce in ce mai mult, si nici macar un ruj sau o linie fina de tus nu ma face sa ma simt astfel...




Cel mai recent rimle incercat de mine in aceasta perioada este cel de la Yves Rocher: Lash Plumping Mascara, and I like it a lot! Nu este chiar rimelul perfect, insa isi face treaba foarte bine. Periuta este foarte deasa, si permite alungirea genelor tin timp ce le imbraca intr-un strat de rimel destul de gros.Acest lucru nu este tocmai ok, pentru ca imediat dupa al doilea strat, tinde sa se adune puncte de produs pe gene, care in timpul zile vor cadea, insa volumul si faptul ca separa frumos fiecare geana in parte, imbracand-o in negrul perfect, ma fac sa trec cu vederea peste acest aspect neplacut. Este in topul preferintelor mele, insa nu stiu daca il voi cumpara pe viitor, decat daca va fi la o oferta in cataloagele Yves Rocher.

Voi ce rimeluri de la YR ati incercat?

4 comentarii:

  1. am incercat si eu un rimel de la YR pe care l-am cumparat de 2-3 ori.. :D
    Dar acum nu l-am mai vazut prin brosurica
    Luminelle parca se numeste.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat nici un rimel YR dar din descriere pare ca seamana cu un rimel de la Flormar, culmea si ambalajul are aceiasi culoare :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Un singur rimel am de la yves rocher, 360 lenght mascara, si mi se pare ca-si face bine treaba. Nu este cel mai extraordinar rimel insa nici de rau n-as avea nimic de zis.

    PS: exact asa sunt si eu cu rimelul. E singurul lucru fara de care nu ies din casa. Pot sa renunt la orice altceva dar nu la pasul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu l-am incercat
    Multumim de review!

    RăspundețiȘtergere