luni, 13 mai 2013

Review sapun Dove

Zilele trecute am vazut in market acest sapun Dove, si cum doar sapunurile Dove le folosesc pentru curatarea fetei dimineata, am zis ca trebuie sa il incerc si pe acesta, mai ales ca are un parfum superb!

Ca si celelalte sapunuril marca Dove, si acesta este unul care face o spuma cremoasa, densa, si care mangaie pielea in timp ce o spal.Este un rasfat bine meritat si fiecare dimineata imi este inviorata de acest mic sapun!
Pielea imi ramane catifelata si curata, insa nu ma "strange", fiind bogat in unt de shea care hidrateaza, insa marea majoritate a  produselor Dove, imi ofera aceasta senzatie de piele hidratata.




Intr-o perioada foloseam geluri de curatare, imediat dupa demachiere, insa efectele sale nu m-au multumit deloc, si sapunul Dove a fost mereu printre preferatele mele, si nu cred ca voi renunta curand la ele.

Voi ce folositi pentru curatarea fetei?Va plac sapunurile Dove?

6 comentarii:

  1. Eu folosesc doar Dove:) Si aroma asta e preferata mea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. De la mama prietenului meu am invatat sa ma spal pe maini(si ulterior pe fata) doar cu sapunul Dove.E extraordinar.Si de cand a aparut si acesta cu shea butter,sunt innebunita dupa miros.Cred ca il am a 4a oara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit sapunuri Dove in adolescenta insa in timp mi-am dat seama ca-mi uscau foarte tare tenul asa ca m-am reorientat catre cleansere lichide/spuma. Am incercat multe de-a lungul anilor, o parte au fost ok o parte mi-au facut rau. Acum folosesc ceva de la Paula's Choice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ultima oara cand am fost la supermarket, m-am oprit langa acest sapun... imi facea cu ochiul faptul ca e cu unt de shea...si m-a ademenit si cu mirosul sau. Nu am fost convinsa 100% daca sa il iau sau nu, dar acum citind si descrierea, precis data viitoare mi-l cumpar! Pana acum, produsele Dove nu m-au dezamagit niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, il poate folosi chiar si o persoana cu ten problematic? :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosesc sapun Dove de foarte mult timp, insa acum cu ajutorul Buzzstore Si Dove am ocazia sa testez si sapunul lichid. Este foarte usor de folosit, lasa mainile catifelate in continuare, calitatea ramanand aceasi. Il iubesc si nu voi renunta la aceasta marca.

    RăspundețiȘtergere