miercuri, 29 mai 2013

Review unt de corp Moore by Demi de la Oriflame

Untul de corp by Demi de la Oriflame, l-am inceput recent, desi in detin de foarte mult timp.
Am avut foarte multe produse pentru corp care trebuiau terminate, asa ca abia acum, am reusit sa dschid acest produs, si pot sa va spun cateva cuvinte despre el.




Este un unt de corp foarte lejer, care defapt nu este chiar un unt, ci mai mult o crema de corp de o consistenta mult mai densa, insa care lasa un film cu rol de protectie al pielii, si cu absorbtie lenta.
Parfumul este subtil, si nu se mentine pe piele mult timp, insa este chiar ok.
Imi place mult albalajul simplu, alb peste care se gaseste sigla gamei din care face parte pe un auriu care da o eleganta aparte cutiei.

Il folosesc indeosebi seara, pentru ca fiind cald afara, nu suport nimic gras pe piele, insa este un produs foarte ok, care hidrateaza pielea si o lasa fina chiar si dupa prima aplicare.

Voi ati incercat produsele din gama Moore by Demi?Care v-au placut?

4 comentarii:

  1. imi place ca are folia aceea protectoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca nu am incercat , nici parfumul nu stiu cum miroase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai cumparat nimic de la oriflate de muuulta vreme. Ma tot gandesc sa dau o comanda la avon/oriflame de la colega nou aparuta in peisaj care detine cataloage :D

    RăspundețiȘtergere