sâmbătă, 18 mai 2013

Rochii de mireasa la discount?Desigur!

Si daca tot e criza financiara peste tot, de ce sa nu cautam oferte imbatabile pe internet?Ca doar nu e nici o rusine sa cumparat produse aflate la reducere, si de mult eori, chia rputem gasi comori ascunse printre ele.
Cam asa a inceput si discutia mea cu verisoara mea care are nunta peste 3 luni.Innebunita dupa rochii de mireasa la discount si frumoase, am hotarat sa purcedem impreuna la vanat, de reduceri atat pe internet cat si in magazinele fizice, insa va dati seama cate batai de cap si nervi au implicat aceasta "drumetie".
Asta e prea scurta, asta e prea decoltata, aia are prea mult tul si tot asa...si ne-am gandit noi, pai daca tot nu gasim ceva pe plac, oare nu e mai bine sa cautam surse de inspiratie si sa mergem cu modelul perfect la croitoreasa pentru a realiza ea rochia?Nup, nici varianta asta nu e chiar ok...

Si apoi cand chiar nu mai aveam nici o idee, viitorul mire a zis, pai de ce sa luam doar o rochie la discount care nu o pe place, sau una scumpa de care o sa uitam peste ani, in loc sa achizitionam 2 si sa le schimbe la nunta?Nu numai ca ar fi o aparitie deosebita si ar atrage toate privire fiind cu doua rochii, dar si faptul ca rochiile de mireasa la discout sunt mai ieftine, merita investitia.Voi ce ziceti?


Prima optiune este o rochie de tip printesa, cu o fusta voluminoasa.Ambele preferam varianta cu un corset simplu, si fara decolteu "obraznic".


Si a doua optiune, o rochie mulata, cu un decolteu fie in V, fie rotund, care sa semene cu rochiile in stil grecesc.Materialele precum satinul sunt preferabile, si cu aplicatii sunt perfecte pentru intregirea aspectului de zeita contemporana.

Cred ca daca nu era mirele cu ideea aceasta brilianta, noi am ne-am fi prins urechile!O rochie de mireasa nu trebuie sa fie doar un obiect oarecare pe care mireasa o imbraca intr-o zi, ci trebuie sa fie o rochie de mireasa frumoasa, pe placut ei, care sa o arate in toata splendoarea sa, si care sa ii puna in evidenta formele si trasaturile.Daca doriti sa gasiti mai multe rochii de mireasa din 2013, nu uitati sa vizitati site-ul PersunMall care sigur va indeplini si cele mai exigente cerinte!

2 comentarii:

  1. niciodata nu mi-au placut rochiile gen printesa, mi se par foarte greu de purtat si-ti da un aer asa de...copil, inocenta, visatoare, prea siropoasa pt mine :)) in schimb le ador pe cele tip sirena.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am ajuns inca la momentul asta insa ideea cu 2 rochii de mireasa mi se pare minunata. Sper sa pot si eu sa pun in practica atunci cand o sa fie cazul.

    RăspundețiȘtergere