joi, 23 mai 2013

Romwe news strikes again!

Romwe loveste din nou cu o serie de imagini cu produsele preferate ale acestei saptamani...
Colantii se pare ca au castigat lupta!Insa preferatele mele sunt desigur, puloverul in minunata culoare mint, si cel cu motive florale...

Care sunt preferatele voastre dragelor?

4.
 Mysterious Night Bodycon Dress:
Floral Print White Sweater:



Ca sa va fie mai usor, v-am atasat link-urile catre articolele prezentate!Abia astept coletul meu cu paltonul pe care l-am comandat zilele trecute.Am profitat de oferta cu reduceri si mi-am luat o frumusete de hainuta!

Pupici!

Un comentariu:

  1. Sa nu uiti sa ne arati hainuta, chiar sunt curioasa. Eu recunosc ca-mi doresc o rochita cu imprimeu galaxy si cred ca doar la romwe o sa am ocazia sa gasesc asa ceva. Inca vanez un model care sa ma fascineze.

    RăspundețiȘtergere