miercuri, 22 mai 2013

Romwe News!


O noua oferta Romwe!Se pare ca luna aceasta sunt plini de surprize! 






Daca sunteti bloggari si doriti o pereche de colanti superbi iata ce trebuie sa faceti:



1. Take a photo in Romwe leggings if you have or post a screenshot of Romwe leggings on our website if you don’t have
2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings” on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013


Check the contest (@romwe) you will know how to join:




2 comentarii:

  1. Am vazut ca cei de la romwe organizeaza destul de des astfel de concursul pentru fetele cu bloguri. Bina, nu zic ca noi restul suntem lasati pe dinafara ca luna asta au fost o gramada de oferte. Dar imi place tare mult cum se promoveaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Gabriela ca eu nu am prins pana acum o astfel de oferta doar pentru bloggeri.
      Chiar ieri am plasat o comanda cu un palton care tocmai ce il pusesera la reducere si am si profitat!
      Astept sa imi vina sa vad cum este, si abia astept sa vad si ce alte noi oferte pun la cale!

      Ștergere