miercuri, 22 mai 2013

Super sweet blogging award

Iarasi sunt in urma cu tag-urile...sincer, le-am cam pierdut sirul insa saptamana aceasta, daca tot e mai libera, am zis sa ma ocup putin de ele si de blog.Am pregatit o sumedenie de noi articole, si sper din suflet sa va placa.Pe mai tarziu am si o surpriza pentru voi dragelor, si sunt mai mult decat sigura ca v-a fi pe placul tuturor!Insa pana atunci, sane delectam (vizual) cu niste portii de dulciuri si ciocolata (daca tot ma pun pe cura cu fructe!)...



1) Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat!
Fetelor, im cer scuze in mod public pentru ca nu v-am tinut minte!Va rog sa imi lasati un comentari pentru a face update la postare:)

2)Raspunde intrebarilor "super dulci" :

-Biscuiti sau tort?
Evident ca as alege un tort!Nu imi plac biscuitii de nici un fel!Doar zbrobiti si presarati pe inghetate :)



-Ciocolata sau vanilie?
Ciocolata pentru totdeauna!

-Care este gustarea dulce preferata?
Cred ca ciocolata cu lapte si frisca, ciocolata cu caramel, ciocolata cu capsune si migdale...si tot asa :)



-Cand ai super pofta de dulciu?
Pai mereu!Chiar si acum suspin dupa o patratica dulce de ciocolata si inghetata..


-Daca ai avea un nick-name dulce care ar fi?
Hmm..nu stiu..probabil cupcake sau candy?Cine stie?



-Nominalizeaza 13 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu la blogul lor.
Fetelor, stiu ca l-ati facut deja (majoritatea) asa ca, doar va invit daca doriti sa preluati un tag la fel de duce ca si voi!

Pupici!


8 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut cu aceste poze:))
    Dar bine ca am inghetata=))))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yarina, eu tocmai ce am venit de la market cu un ananas si niste mere verzi...de ce ma tentezi cu o inghetata la ora asta tarzie? :D

      Ștergere
  2. vreau multe asemenea dulciurii se poate sa mi trimiti si mie ,ca poftesc .)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti le-am trimis!Doar nu degeaba ma trec pe fructe..:)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Ce poze frumoase ai ales:) Trebuie sa recunosc ca sunt o fana a ciocolatei,dar acum,din postarea ta,inghetata imi face cu ochiul;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place inghetata, si nu prea...am momente :)
      Insa cea facuta acasa de parinti cu ingrediente naturale, este mereu preferata mea...

      Ștergere
  4. Ahhh capsune in ciocolata....mi s-a umplut gura de apa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa pun anuntul probabil: pericol pentru pofticiosi! :)

      Ștergere