luni, 13 mai 2013

Review Balsam de Par cu Ulei de Argan

V-am spus nu demult, despre beneficiile uleiului de argan, si cum este si normal, am avut si eu posibilitatea de a incerca un produs cu ingrediente naturale si cu ulei de argan, pentru par desigur!

Rasfatul din pacate nu a tinut foarte mult, pentru ca recipientul mic nu a putut prelungi viata produsului, insa acum, dupa folosiri intense, va pot spune si parerea mea despre balsamul de par oferit de L’Argana Shop.
Inca din momentul in care am intrat in posesia produsului, mi-am si exprimat dorinta de a-l folosi, fapt pentru care imediat m-am spalat la par si am aplicat o cantitate mare de produs, din neantentie desigur, pentru ca nu am tinut cont de faptul ca era posibil ca balsamul sa fie mai lichid decat eram obisnuita.

Consistenta sa este lichida, foarte usoara si se imprastie foarte usor printre suvitele ude ale parului.Imi place aceasta consistenta in mod deosebit, pentru ca parul meu nu se mai ingrasa atat de repede, precum patesc uneori chiar si de la balsamul meu preferat de la Kallos.


Parfumul este foarte frumos, si caracteristic Orientului, fiind dulce, condimentat si luxuriant.Uneori il aseman cu biscuitii cu scortisoara pe care ii face mama in fiecare iarna!Desi nu m-am asteptat, acesta se mentine in par chiar si urmatoarea zi dupa spalare.

Nivelul de hidratare pe care il ofera balsamul, nu este atat de ridicat pe cat m-am asteptat, insa il gasesc foarte potrivit pentru acest sezon calduros, fiind foarte light.

Dupa folosirea sa timp de o luna, parul meu se simte ok.Nu am vazut nici o schimbare in ceea ce priveste hidratarea varfurilor sau descalcirea firelor rebele, ci doar un luciu natural, catifelare si faptul ca parul meu nu se simte imbacsit si greu sau chiar gras.

Imi place?Da, insa imi doresc sa incerc si uleiul de argan.Ma gandesc ca acesta are o putere mai mare de hidratare si luciul pe care il doresc va fi cu mult mai intes fata de balsam.

Proprietăți:

- Tratament de restructurare pentru toate tipurile de păr.

- Hrănește părul.

- Repară cuticulele părului.
- Oferă catifelare și strălucire părului.
- Un efect de netezire optim.
- Hipoalergenic.
- Fără parabeni.

Mod de utilizare:
După fiecare șamponare, aplicați și masați ușor până la varfuri. Se lasă câteva minute și apoi se clătește din abundență.

Principii active:
- Ulei de argan: hrănitor și revitalizant, bogat în acizi grași polinesaturați linoleic, vitamina E și fitosteroli.
- Aminoacizi de grâu: reglementarea și menținerea hidratării cuticulelor părului.
- Amidopropyl dimethicone: repară cuticulele părului.
- D-panthenol: hydratează.

Ingredients:
Water, cetearyl alcohol and dipa lmitoylethyl hedroxyethlmonium methosulfate and celeareth 20, wheat amino acids: benzyl al cohol, aminoproyldimethicone, argan oil, d-panthenol, dehyd roacetic acid, parafum limon.

Gramaj 200 ml
Fabricat în Maroc

** Descriere preluata de pe site-ul L'argana Shop**

Dragelor, voi ati incercat produse cu ulei de argan?Pentru mine este o premiera, insa imi doresc mai multe, asa ca astept sugestiile voastre!

5 comentarii:

  1. am folosit tot ceva pentru par de la Avon o sa ii fac curand un review. eu nu prea ma inteleg cu balsamurile de par, inca nu l-am gasit pe the one :)). TE-AM PUPAT :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer balsamurile de par mi se par toate la fel. Nu cred ca am facut vreodata diferenta intre ele. Pentru mine e important sa-mi descurce parul si sa miroasa frumos. SI toate balsamurile de par pe care le-am incercat au stat bine la aceste doua capitole. Cred ca mai degraba samponul e important, sa curete delicat si sa nu-mi faca cojite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tentant.
    Cred ca perfect pentru zilele caniculare.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Balsam nu, dar am un tratament care nu necesita clatire, de la Gliss cu argan printre altele care imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am folosit,dar suna tentant :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere