miercuri, 22 mai 2013

Voua ce fructe va plac?

De astazi mi-am propus un lucru: sa mananc mai multe fructe!
Nu stiu ce se intampla cu mine, insa niciodata nu am fost o mare fana a fructelor...in afara de pepenele galben, pe care il ador si l-as manca la orice ora din zi in cantitati industriale, nici unul din restul fructelor pe care mama natura le ofera, nu ma atrag!Dar sub nici un chip!

Partea buna insa este ca ador legumele..de orice fel...sunt unele pe care le-as manca si crude, insa le prefer fierte, alaturi de un sos facut fie cu usturoi si putin iaurt/smantana, fie cu sos de rosii si usturoi (cum puteti observa, usturoiul e la putere,insa este foarte bine pentru ca este plin de antioxidanti!).



Cand ii vad pe fratii mei ca saliveaza la o portie de capsuni sau cirese noi aparute, rad de ei si le spun ca parca au pofte de gravida...problema cea mai grava este ca imi plac dulciurile.Si da, va dati seama ca evit pana si acele dulciuri cu fructe, tocmai pentru ca nu ma atrag, dar de azi ma schimb!Eu promit!Ciocolata o voi vizita cat mai rar, eventual doar in combinatie cu un fruct (o voi topi si voi face fie topping, fie un amestec cu fructe direct acasa).

Nu este deloc bine sa intre in mine atat de mult zahar, si pentru prima mea portie, am ales o portocala, un mar si o banana.Nu cred ca le voi manca pe toate de o data, insa sper ca macar la micul dejun sa pot sa includ macar 2-3 astfel de fructe.Ma gandesc sa le combin si sa le amestec intr-un iaurt natural, sau chiar cu cereale si suc...nu prea am multe idei, dar gandesc pozitiv.
Ma bazez si pe sfatul vostru, si astept sa imi sugerati diferite retete de deserturi, compoturi, sau combinatii interesante de fructe..(gata, azi imi fac si o limonada cu miere!)...sau poate un milkshake?

Voi ce spuneti?


16 comentarii:

  1. Eu la micul dejun mananc zilnic un kiwi si beau un fresh de portocale...sau portocala+grapefruit.
    Mai nou mananc si prune uscate.
    Acum am inceput sa-mi fac limonada proaspata, imi cumpar saptamanal ananas proaspat si mananc si cate o banana...nici eu nu sunt nebuna dupa capsunele sau cirese...imi plac nectarinele mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bananele din pacate, chiar nu imi plac!
      Ma chinui de jumatate de ora sa termin banana pentru azi, si o simt ca se duce cu nod :))
      Clar trebuie sa ma reprofilez...
      Uite ca de nectarine uitasem :D
      Pupici!

      Ștergere
  2. Ideea cu iaurtul este tare buna, vezi ca si cei de la Danone au iaurturi cu fructe! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaurturile Danone le detest..cele Muller sunt foarte bune, insa prefer iaurtul simplu :)

      Ștergere
  3. Nu prea sunt cu fructele dar ce mananc destul de des sunt:grefe,kiwi si merele verzi pt ca sunt acrisoare:)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yarina, azi am renuntat la limonada clasica!
      Am facut Grapemonada :))
      A iesit delicioasa :)

      Ștergere
  4. Uita-te la mine pe blog:)Pun pariu ca o sa gasesti ceva ce o sa-ti fie pe plac:D
    ciocolatacuzahar.blogspot.ro
    (nu e legat de ciocolata:D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, ai niste retete super gustoase (mi-ai facut o pofta...ca nici nu stiu cu ce sa incep!)
      Maine incepe marea "bucatareala"!

      Ștergere
    2. Ma bucur daca pot sa te ajut!:)

      Ștergere
  5. Eu chiar acum savurez o portie mare de capsune. Ahh cat de bune sunt. Si sa-ti mai spun ce mananc eu mereu cu pofta: capsune sau banane in blender iar peste ele pun lapte sau inghetata. Si le pasez bine bine si apoi ma delectez. Dar acum mananc capsunelele goale pentru ca sunt primele pe anul asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bananele clar le urasc, insa tocmai ce am descoperit ananasul...cred ca maine voi manca inca o cutie , si imi doresc (mai bine spus, mi-am propus) sa mananc cate un mar in fiecare zi..
      Nu degeaba e vorba: an apple a day, keeps the doctor away :)

      Ștergere
    2. Da, mere...n-am mai mancat un mar de mult prea multa vreme.

      Ștergere
  6. O data ce te vei obisnui cu fructele, vei renunta tot mai mult la dulciuri... Spun din proprie experienta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred Loryloo...
      Sper sa vad si curand schimbarea pana cand nu e prea tarziu :))

      Ștergere