duminică, 5 mai 2013

Wishlist de primavara...


De cand a venit vacanta, zau ca nu mai am chef de nimic!As sta numai in pat la televizor, si cu dragul meu laptop alaturi, uitandu-ma la serialele cele mai noi, la aparitiile noi in moda si beauty, si multe altele...

Daca nici de shopping nu am chef, eu zic deja ca e grava situatia, mai ales ca mi-am propus sa ies in cautarea unor rochii de vara ca tot vine vara(sau m-ai bine zi, care s-a instalat deja!) dar nu ma trage din pat nici sunetul banilor din portofel care striga shopping!

Sunt o lenesa convina zilele acestea, asa ca trenning-urile si hainele comode sunt perfecte pentru a petrece cat mai relaxata vacanta la casa parintilor mei.Ador pijamalele comode si frumos colorate, insa nu le pot purta zi de zi, asa ca mi-am facut un plan de cumparaturi (online desigur, insa de ce nu chiar si pe facebook), si pe lista de prioritati se afla un trenning sau doua, cu pantaloni cat mai largi si moi, vreo doua tricouri simpatice, si alte cateva maruntisuri vestimentare care vor face sederea mea cat mai placuta.





Top-ul inflorat si primul tricou din imagine sunt preferatele mele si deja ma si vad purtandu-le cu o pereche de pantaloni scurti simpli si o pereche de balerini comozi.Insa daca as putea, pana si intr-un trenning alb as iesi daca nu ar fi atat de cald!Top-ul este perfect pentru ca pe mine ma prinde imediat soarele si o astfel de bluzita ma ajuta sa ma bronzez uniform.

Insa nu numai aceste produse mi-au placut, cu multe altele...
Le-am gasit in magazinul online Erry dintr-o pura intamplare, in timp ce imi cautam o rochie eleganta pentru nunta verisoarei mele din luna Septembrie.

Am gasit deja pe site un model simplu de rochie cu dantela fina, si daca nu ma insel, pana si pantofii potriviti ii gasim tot pe site.Asta da afacere si nimereala!

As vrea data viitoare sa va arat si rochita care mi-a placut mie cel mai mult, dar si pantofii mei preferati tot de pe Erry.ro insa am de gand sa va prezint mai multe din acest magazin.Cred ca anul acesta voi strange o adevarata colectie de tricouri pentru ca sunt super simpatice sar si versatile.Si sa nu uit sa va arat si niste pantaloni scurti foarte draguti cu imprimes floral care m-au pus pe ganduri...

Dar gata!Daca o tin tot asa, s-ar putea sa dea pe afara sifonierul (nu ca ar fi pacat, mai ales ca se apropie canicula si vreau la mare!...).Of, era cat pe ce sa uit ca avem nevoie si de frumoasele costume de baieJ

Astept dragele mele sa imi spuneti cum va pregatiti voi pentru vara, dar si ce rochite si tricouri veti cumpara...ati gasit ceva interesant pe www.Erry.ro

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!
      Am facut deja o obsesie pentru tricouri :)

      Ștergere
  2. Imi plac trainingurile :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult!As sta toata ziua in hainute lejere si pufoase.Cel alb imi place in mod special mie :) tie care?

      Ștergere
  3. Un site nou de hainute e intotdeauna binevenit. M-am uitat la rochii si la fuste si par interesante. Ce nu am gasit eu pe site a fost ghidul masurilor. Oare l-am trecut eu cu vederea sau nu exista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca nici eu nu am bagat de seama acest amanunt, insa iti promit ca in articolul viitor, voi secifica ceva si despre masuratori daca le voi gasi.
      Te pup Gabriela si iti multumesc pentru ca este o cititoare acvita!

      Ștergere
    2. Draga mea, a fost o vreme de cateva luni (poate jumatate de an) cand am citit bloguri in tacere si din umbra. Apoi s-a intamplat sa imi doresc foarte tare sa spun ceva la un articol pe care tocmai il citisem. Si am facut asta cu un pic de jena si teama. Abia apoi am realizat ca de un blog si de persoana din spatele lui te poti apropia cu adevarat doar atunci cand schimbi pareri si impartasesti opinii. Senzatia e cu totul alta. Asta a fost experienta mea si daca aceste randuri sunt citite de alte fete care te citesc din umbra, eu le incurajez sa spuna ce gandesc vis-a-vis de ceea ce citesc. Experienta devine mult mai placuta si mai personala.

      Ștergere
  4. Eu recomand si www.dyfashion.ro :)

    RăspundețiȘtergere