miercuri, 29 mai 2013

Wishlist general

Anul acesta vacanta mult dorita la mare, va trebui sa astepte...nu de tot, insa cred ca pana la sfarsitul lunii August nu voi putea face nici o miscare.Si cum ma tot uitam eu dupa oferte, m-a palti si gandul cum ca, dar daca e prea frig cand ma duc eu?Initial am zis ca plec pe 1 Septembrie, sa prind ceva reduceri, si sa petrec si ziua de nastere tot acolo, insa ce pun in bagaj?

Anul trecut tin minte ca a fost destul de cald in Septembrie, ba chiar sufocanta atmosfera, dar tot nu sunt decisa.M-am tot invartit prin magazinele online zilele acestea, pentru ca sincer, sunt singurele care imi mai permit sa ies din lumea cartilor pentru cateva minute si care ma relaxeaza.Ah, si am zis ca daca tot fac postarea asta, sa va arat si ce produse mi-am trecut pe wishlist si ce paltonas si sacou mi-am comandat zilele acestea.Deci sa fie clar: urmatoarele articole sunt un must-have!Nu conteaza ca vine vara, eu vreau si cizme daca se poate!

 (Sacoul acesta este pe drum!Mi-a placut mult culoarea, si am observat cu tristete ca am cam ocolit albastrul, desi ma avantajeaza foarte bine.Ah, si mi-a mai placut mult si stilu boyfriend jacket...)



 Am nevoie urgenta de o geanta mare si incapatoare.Nu am nici una in stilul acesta, mai finuta, cocheta si girlie...pe rosu e perfecta pentru un palton negru :)
 Si gentuta asta m-a castigat direct inca de la prima vedere!Nu ca-i dragalasa?
 Asta nu e chiar must have, dar culoarea e sweet!









Si paltonasul care trebuie sa ajunga zilele acestea.E o dulceata si desi la inceput m-am temut ca e o nuanta mult prea deschisa, am zis de ce nu?!Prea mi-am pus niste bariere si e timpul sa incerc chestii noi.

Si care dintre aceste produse va plac si voua?Eu nu am de gand sa renunt la cele doua gentute, la pulovere si nici la botine, desi inca nu au numarul meu pe stoc, but a girl can dream, right?

4 comentarii:

  1. Sunt foarte dragute hainutele alese, imi plac in mod special botinele, pulovarasul acela roz si caciulita, dar si paltonul. E foarte simpatic, si e o schimbare binevenita dupa atata negru cat se poarta iarna :))Pot sa intreb de pe ce site le-ai comandat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate lucrurile sunt dragute:) imi plac foarte mult ca nu stiu ce as alege:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, vai: geanta rosie, paltonul, puloverele, botinel....toate sunt minunate!!! Unde ai gasit asa minunatii? Si daca tot vorbeai de carti nu ne prezinti si cartile tale preferate?

    RăspundețiȘtergere