vineri, 14 iunie 2013

Filme online pentru toti

Ador sa merg la cinema! 3D in special, si mereu cand apare un film nou, pe care imi doresc neaparat sa il vad, fac orice pentru a ajunge cat mai repede sa vad actiunea si actorii mei preferati in cele mai inedite situatii.Va spuneam ca imi place mult Iron Man.Da, dar nu numai el, ci si alte filme SF tot de la Marvel.
Din pacate, luna aceasta a fost una cat se poate de obositoare si tensionata financiar, si am putut sa ajung doar la unul dintre cele 3 filme care rulau in acel moment la cinema.Am plecat cu inima franta stiind ca am lasat in urma o aventura galactica si un razboi intre lumi, si o excursie cu peripetii!
Star Treck nu m-a captivat imediat, si asta o spun sincer, insa pe parcurs, actiunea m-a "prins" si abia am asteptat aparitia celei de a doua parti.Dar si Marea Mahmureala 3 mi-as fi dorit sa o vad..dar nu am apucat nici macar pe a doua din lipsa de timp, asa ca in weekend planul este urmatorul: sambata, imi invit prietenii si ne uitam la toate filmele pe care le-am ratat din cauza examenelor!

Unde?Pai la mine, insa problema este alta!De unde facem rost de film intr-o varianta cat mai clara si cu o subtitrare pe masura.Filmesubtitrate online 2013 este sursa noastra de distractie si relaxare.
Atunci cand nu suntem la zi cu noutatile, lansam o cautare, sau pur si simplu urmarim lista de filme disponibile, si astfel gasim tot ce ne dorim.Atmosfera de cinema este asigurata de popcorn, suc, prieteni si un film pe masura!

Pe lista de prioritati, avem X-men si la Transformers pentru ca nici unul dintre noi nu a avut ocazia sa le vada atunci cand ele au aparut.De obicei, noi fetele nu suntem atrase de masini, si de oameni cu puteri supranaturale, mistere, lupte si personaje malefice, insa de data aceasta, actorii ne-au facut sa fim interesate.
Avem un total de 4 filme, si doua animatii si o comedie romantica, dar acestea pentru duminica.Tangled si Brave sunt povestile pe care orice fata le iubeste, si nu putem sa le ratam!Iar restul filmelor, ce pot sa zic; pentru simplul fapt de a ne umple timpul, singure sau cu gasca de prieteni, clar nu trebuie sa le neglijam. In alta ordine de idei, cu cat libraria filmelor pe care o detineti este mai larga cu atat va veti distra mai mult  si va veti simti bine impreuna cu cei dragi.


4 comentarii:

  1. Ce idee draguta. Va doresc distractie si vizionare placuta! Siiiii...mult popcorm, yummmy:D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Have fun, pentru Brave și Tangled garantez, mi-au plăcut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tangled mi-a plăcut. Brave nu prea. Ceea ce-i un record pentru că e posibil să fie prima animaţie văzută care să nu-mi placă. S-a terminat prea repede iar acţiunea a fost repezită.

    Tangled în schimb, cât a putut să-mi placă zăpăcitul ăla de cal. Era aşa hilar. Şi cameleonul ei. La fel de simpatic.

    Şi Transformers mi-a plăcut. Mi-a părut rău că nu l-am văzut în 3D. Cred că e singurul film pe care aş fi vrut să îl văd în 3D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. O să intru și eu pe acest site. Ser să fiu mulțumită de el.

    RăspundețiȘtergere