duminică, 23 iunie 2013

Cumparaturi Aoro

Fetelor, nu am avut ocazia sa va prezint ultima comanda de la Aoro, asa ca iata cu ce produse m-am rasfatat, sau mai corect spus, mi-am rasfatat taticul si fratele mai mic luna trecuta:

Ape de toaleta de la Adidas...Stiu, poate veti spune ca nu sunt cine stie ce, insa nu demult, un coleg purta un parfum care pur si simplu imi lua mintile!Am jurat ca voi afla care este acea aroma, si evident, in momentul adevarului (dupa munte tentative de ghicit) mi-a spus ca este vorba de o apa de toaleta accesibila la pret, insa pe care el o iubeste: Varianta Impact de la Adidas.Acum sa nu va imaginati ca am luat-o pentru tatal meu sau pentru fratele meu...nuuu, am luat-o pentru mine!


Este un parfum (da stiu, nu este chiar parfum, insa in general asa spun la toate produsele destinate parfumarii corpului) cu o aroma fresh, asemanatoare ceaiului verde si a castravetelui, pe care o port in zilele caniculare, dandu-mi o stare de bine si de prospetime ca nici un alt parfum de dama....Uneori mi se pare ca este chiar un parfum unisex, si va spun sincer ca toate prietenele mele m-au intrebat daca am folosit un parfum nou de la Giorgio Armani (spune una din ele ca ar aduce cu unul din parfumurile acestei marci) sau daca am facut eu vreo combinatie din diferite sticlute, pentru ca este ceva ce nu au mai simtit si le place! :)

Celelalte doua variante sunt ok, si nu seamana deloc cu Impact, care de altfel este si foarte persistent!Nu ca ele nu ar fi, insa nu le-am dat prea mare atentie..

Si tot in comanda, am strecurat si un gel de dus cu aloe vera de la Babaria si o lotiune de corp Avon, pentru ca sectiunea de promotii cosmetice este preferata mea si mereu gasesc reduceri super! Cea din urma am luat-o cu gandul ca fiind vara, nu voi avea nevoie de o crema puternic hidratanta, si chiaar a fost o alegere inspirata.Este ok si faptul ca ma pot imbraca imediat dupa aplicare ii aduce un punct bonus.Ah, si cantitatea este foarte mare: 500 de ml, care imi vor ajunge pana la iarna, daca nu chiar si pana la vara viitoare!Iar gelul de dus, este un deliciu!Consistenta m-a atras in mod special, fiind usor gelatinos, de un verde intens, si care face o spuma foarte, dar foarte bogata!Prima oara nu am dozat corect, insa nici nu as fi avut vreo sansa pentru ca recipientul are 750 ml si este destul de greu cu mainile ude sa prind bidonul fara sa nu alunece, asa ca mi-am umplut fara sa vreau dusul de spuma...insa acum l-am mutat intr-un recipient cu o pompita pentru dozare si este ok

Dupa cum vedeti, nu am facut cumparaturi foarte mari, si mai ales, au fost produse care din punct de vedere financiar, sunt accesibile tuturor.Ma bucura faptul ca nici unul dintre ele nu m-a dezamagit, desi au fost luate mai mult fara un studiu intens, vrand sa fac o surpriza placuta barbatilor casei, insa fara a face o paguba mare in portofel.

Faptul ca Aoro ofera clientilor de a alege produse cosmetice la preturi accesibile, cat si reduceri substantiale la cele de marca, este un mare avantaj si cred ca ajuta la ridicarea sa la statului de magazinul cu numarul 1 in ceea ce priveste vanzarea de cosmetice profesionale din mediul online.
Eu verific in fiecare saptamana, (bine, recunosc, mai bine de 4 ori pe saptamana!) categoria de reduceri cosmetice pentru ca mereu stiu ca voi prinde produse la un super pret!Insa nu numai aceasta categorie ma atrage, ci si cea de make up, si curand va voi arata cateva produse care mie mi-au atras atentia in mod deosebit pentru ca au un pret mic si o gama variata care ar face orice pasionata de beauty sa-si piarda cumpatul si sa le cumpere.

3 comentarii:

  1. Great post and goog ideias.
    See you soon

    RăspundețiȘtergere
  2. lotiunea de corp de la avon am auzit ca este foarte bubna si miroase superb .

    RăspundețiȘtergere
  3. Off... cum ma faci tu sa balesc si pe Aoro...

    RăspundețiȘtergere