vineri, 28 iunie 2013

Astazi ne plimbam cu bicicleta

Eu iubesc sa fac miscare.Mai ales cand este vremea calduroasa si permite plimbarile lungi sau chiar si o sesiune de activitati care sa aduca ceva beneficii pe partea musculara.
Nu am de gand sa slabesc, pentru ca sunt ok, insa imi doresc sa imi intaresc musculatura si ce alta metoda mai buna decat plimbarile cu bicicleta?

Poate o sa radeti de mine, insa am invatat destul de tarziu sa merg pe bicicleta, cam pe la 15 ani, si daca mai spun ca m-a invatat o fata de numai 9 ani o sa credeti ca sunt si mai si , insa aveam o mare teroare de cele doua roti cand eram mica din nu stiu care motiv.Cred ca mi-a luat o saptamana sa pot sa pedalez cum trebuie si sa mentin cursul drept, si eram cea mai mandra "absolventa" a cursului de "biciclit" in aceea vara pentru ca peste tot unde mergeam, luam cu mine bicicleta, pe care am primit-o cadou de la bunici care stiau cat de mult imi doresc una a mea...

Desigur, ei nu au stiut sa aleaga una pe masura mea, si au luat in considerare si faptul ca poate pe viitor ma voi inalta, si asa m-am trezit in ziua de absolvire a scolii generale cu un cadou mai mare decat maine...
Am fost putintel suparata pentru ca era greu sa ma urc pe sa fara un sprijin si un scaunel dar si mai greu cand trebuia sa cobor pentru ca bicicleta primita cadou avea un caadru exact pe mijloc ce imi ingreuna coborarea.

Desigur, a trebuit sa renunt la ea pentru ca nu imi era comod sa ma plimb cu un astfel de "monstru" rigid care de altfel avea si niste frane greoaie si suspensiile rigide, si la 18 ani am primit din partea mamei mele, o bicicleta sa cum am visat: micuta, roz, cu un cosulet in fata plin cu flori si imbracata intr-o panglica roz cu mesajul de La multi Ani! si Calatorii placute!Am plimbat aceasta bicicleta mai prin tot orasul, dar si prin afara!A fost prima care a ajuns cu mine in excursii si la munte ne-am inteles super!
Nu stiu sa fac scheme, dar nici nu imi doresc pentru ca am o frica de astfel de miscari pentru ca nu sunt o fire foarte aventuroasa, insa fratele meu a reusit cumva sa o strice incercand niste "pasi" dar supararea nu mi-a fost mare tocmai pentru ca am reusit sa il fac sa fie mai activ din punct de vedere fizic, pentru ca spre deosebire de mine, el este putin mai grasut si mai lenes.

Pentru el cel mai indicat ar fi sa cumpar o bicicleta la mana a doua pentru ca sigur o va strica in timp record.Numai la a mea a trebuit de 7 ori sa schimb "camera" de la roata si franele.Daca sunteti in cautare de biciclete ca si mine pentru cei dragi, va recomand vanzari biciclete aici printre numeroasele recenzii si bazarul pus la dispozitie pentru toti.Este important sa nu uitam ca miscarea si activitatile in aer liber sunt foarte sanatoase si imbunatatesc orice conditie fizica daca ne tinem de ele.O plimbare in fiecare seara cu bicicleta cu prietenii intr-o zona nu foarte circulata este nu doar o modalitate de a mentine un corp armonios, insa si unul de a socializa si poate cine stie, cu pregatire multa ne poate pregati pentru intreceri de performanta!

5 comentarii:

  1. Postarea ta mi-a adus aminte de vremea in care am invatat sa merg pe bicibleta. Aveam vreo 12-13 ani si eram la tara, cu fratele meu. Am iesit pe drum in ideea ca fratele meu ma va sustine din spatele bicicletei, iar eu voi incerca sa imi pastrez echilibrul si sa pedalez. La un moment dat, am intrebat "Ma tii, da?" si vazand ca nu imi raspunde, am intors capul si am vazut ca el era la vreo 30 de metri de mine. Inchipuie-ti ce tranta am luat atunci. Astfel am invatat singura sa merg pe bicicleta, cu multe vanatai si julituri la activ. Sa revenim in prezent... Acum nu am o bicicleta, dar visez la una mare, cu portbagaj in care sa-mi incapa geanta de laptop si cea personala, cu care sa pot pedala pana la serviciu si inapoi. Problema e ca in orasul meu nu prea sunt multe benzi de biciclisti, iar mersul cu bicicleta pe strada se poate considera sport extrem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a fost teama de doua roti, iar cand am aflat ca trebuie stau departe cam de orice imi poate produce vreo fractura, cazatura, nici nu am mai luat-o in considerare, inclusiv rolele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi aduce aminte de anii copilariei :) acum imi plimb nepotelul,cu bicicleta

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh many thanks for your sweet coment on my blog
    Now I´m following you in GFC and FACEBOOK
    I hope your follow me back in BOTh
    xx

    www.sakuranko.com

    RăspundețiȘtergere