luni, 10 iunie 2013

Avon Body Lotion Review

Am pielea uscata si punct.Ma chinui de ceva timp sau mai bine spus, ma lupt cu mine insami sa fiu mai atenta in ceea ce priveste hidratarea pielii, insa si cea interna, dar parca neatentia castiga.
Ca sa fiu meure aproape de produsele destinate ingrijirii pielii, mi le-am adus pe toate pe masuta de langa pat, tocmai pentru a fi mereu in contact vizual cu ele.Parca de 4-5 zile se mai misca treaba.

SI data tot suntem la capitolul hidratare, iata noua mea descoperire:


Mult timp am fugit de aceasta gama de la Avon pentru ca la o comanda nimenirem culmea, o crema care mirosea oribil!A plastic si chimicale, si de atunci mi-a ramas mie intiparit in minte ca domnule, alea sunt naspa!Dar iata din nou cum revin la ea, si de data aceasta am nimerit-o!

Lotiunea de corp este foarte lejera, perfecta pentru sezonul cald.
Imi place ca se absoarbe rapid in piele, si nu lasa pelicula grasa la exterior astfel ca ma pot imbraca imediat dupa aplicare fara a avea o senzatie ciudatica.Mirosul, e ok.Aduce cu florile de musetel, insa nu este deloc unul intens.Chiar dispare la 2 minute dupa aplicare, si ma bucur, pentru ca vara e mai greu sa suporti unele parfumuri, dar acesta oricum nu este unul greu, dar mai bine si asa, fara.

In general, lotiunea e ok.Nu stiu daca a adus vreo imbunatatire vizibila aspectului pielii de cand o folosesc, insa mi-am propus sa o termin, si seara imi este cel mai usor sa o aplic.Din pacate (spun din pacate, pentru ca mai am alte 3 recipiente cu lotiuni care ma asteapta sa le termin) lotiunea vine intr-o cantitate mare, de 400 de ml, si fiind una de o consistenta usoara, imi va fi greu sa o consum in totalitate in curand.

Voi ati mai folosit lotiunile Care de la Avon?Daca da, care v-au placut cel mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu