miercuri, 12 iunie 2013

Balsam de par GoGo Review

Saptamana trecuta am trecut printr-o fuga pe la raionul de cosmetice al unui market, si am vazut pe raft acest balsam de par GoGo de la Kallos.Va dati seama ca nici nu am stat pe ganduri si l-am inhatat, mai ales ca masca de par cu lapte (preferata mea) este pe terminate, si stii ca istoricul meu cu produsele Kallos este unul fericit,am zis, de ce nu?



Ma bucur ca l-am luat!Nu m-a dezamagit nici o clipa, asemenea mastilor de la aceeasi firma.
Consistenta este potrivita, nici prea lichida ca sa alunece printre degete si sa risipim produs cand aplicam pe par, dar nici foarte solida.Este undeva la mijoc.

Produsul are culoare alba, ai un parfum foarte dulce si bun!Prietenul meu zice ca seamana cu prajiturelele proaspat facute in casa.

Il folosesc dupa fiecare spalare, si parul meu se descurca usor, este moale, catifelat si elastic.Cred ca de asta iubesc in general produsele Kallos: pentru senzatia de par plin de vitalitate si stralucire, chiar daca nu respect acel timer de pe eticheta.

Pretul produsului este de 4.5 RON, si cred ca este mai mult decat perfect.
Cantitatea disponibila in tub: 200 ml.

Voi ati mai incercat si alte produse Kallos destinate ingrijirii parului?Care v-au placut cel mai mult?

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar pusesem mana pe asa ceva in DM si nu eram sigura cat de calitativ este la pretul pe care il are. Am vazut ca sunt si masti de la Kallos. Cred ca o sa-mi cumpar o masca. Masca de la Kallos ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Balsam de la Kallos nu am incercat niciodata, insa mastile mi-au placut tare mult :D.
    Merita incercat si acest produs :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Il folosesc si sunt multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenta si pe mine cand il zaream pe rafturi, dar vazand pretul atat de mic nu am crezut ca e bun. Ma bucur ca ai scris despre el, ii voi da si eu o sansa! :D

    RăspundețiȘtergere