miercuri, 5 iunie 2013

Betisoare parfumate cu Tea Rosa

V-am spus vreodata ca sunt indragostita de aromele dulci de fructe si de cele florale, dar in special, de aromaterapie?Daca nu, aflati acum, ca mereu aprind in camera un betisor parfumar sau uleiuri volatile pentru schimbarea aerului din incapere, insa si in scop terapeutic.

Ieri, in timp ce ma plimbam prin Bamboo am zarit un sortiment nou (sau cel putin eu abia atunci l-am zarit pe raft), si imediat le-am pus in cos asteptand sa ajung acasa sa aprind unul imediat.


Aceste betisoare parfumate au un parfum intens, insa ce imi place cel mai mult, este combinatia dintre aroma dulce a trandafirului cu prospetimea ceaiului verde!Asta da combinatie interesanta, si la inceput desi am crezut ca este posibil sa iasa ceva urat, m-am inselat, pentru ca mirosul este unul deosebit, care relaxeaza dar si energizeaza in acelasi timp.

Ce nu imi place, este faptul ca fumegaie putintel, dar asta se intampla la marea majoritate a betisoarelor parfumate, insa eu folosesc unul pentru o singura camera pentru un efect intens, deci este si normal sa ma simt putin prin "ceata".

Acum astept sa vad ce alte aroma voi mai descoperi zilele urmatoare.Mi-as dori ceva cu pepene rosu sau galben, si poate si un sortiment cu miere (cred ca am vazut ceva de genul, insa nu sunt sigura pentru ca se facuse o coada imensa la casa de marcat, si nu mi-am permis sa imi pierd randul, fiind in graba).

Voua va plac betisoarele parfumate dragelor?Daca da, ce arome preferati?

2 comentarii:

  1. Nu prea ma inteleg bine cu astfel de betisoare .Imi face rau mirosul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa ador betisoarele parfumate, imi schimba starea de spirit. Dar n-as putea sa spun ca am o aroma preferata...poate eucaliptul si vanilia.

    RăspundețiȘtergere